تاریخ انتشار :

مصر

مسلمان شدن ۱۷۶ خارجی در مسجد«مصطفی» شرم الشیخ + عکس

۱۷۶ نفر از گردشگران و غیر مسلمانان از کشورهای روسیه، اوکراین، انگلیس، آمریکا، آلمان و سوئیس در مسجد«مصطفی» در «شرم الشیخ» مصر مسلمان شدند.

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  به نقل از شبکه خبری «بوابه فیتو» مصر، شیخ محمود حسنین محمود؛ امام و خطیب مسجد «مصطفی» در منطقه گردشگری «شرم الشیخ»، گفت: این مسجد شاهد مسلمان شدن، ۱۷۶ خارجی بوده است.

 وی افزود: در این مسجد کتاب های اسلامی به ۲۸ زبان جهان برای گردشگران و غیر مسلمانان وجود دارد و این افراد پس از آشنایی با اسلام و با آرامش درون به دین اسلام گرویدند.

 امام و خطیب مسجد مصطفی در این باره، گفت: تازه مسلمانان از کشورهای روسیه، اوکراین، انگلیس، آمریکا، آلمان و سوئیس بوده اند و با رفت و آمد به مسجد با دین اسلام آشنا شده اند.

 یک خانم آلمانی که همسرش مصری است و صاحب دو فرزند است، درباره مسلمان شدن خود، گفت: پیش از ورود به مصر از مسلمانان به دلیل چهره ای که از آنان در رسانه های غربی ساخته بودند، می ترسیدم، ولی با اصرار همسرم به مصر آمدم و با دین اسلام آشنا شدم.

 وی افزود: برای خرید غذا به مغازه رفتم و با دختری مصری رو به رو شدم که با من انگلیسی صحبت کرد و به رویم خندید. با تعجب از او پرسیدم که آیا مسلمانان می خندند، در حالی که نظری غیر از این با توجه به شنیده هایم داشتم و او با روی خوش با من صحبت کرد و گفت: اسلام دین مهر و محبت است و من را به صرف غذا دعوت کرد و من پذیرفتم.

 وی افزود: پس از آن بود که به همراه همسرم به منزلشان رفتیم و پس از صرف غذا به من کتابی درباره اسلام هدیه داد و من آن را خواندم و به دین اسلام علاقه مند شدم و پس از آن به مسجد مصطفی آمده و مسلمان شدم.

 بنا بر این گزارش، خطیب مسجد مصطفی درباره مسلمان شدن، یک آمریکایی، گفت: در سفر به شرم الشیخ به مسجد آمد و از من درباره اسلام سوالاتی پرسید و جواب دادم.

وی افزود: او پس از تحقیق بیشتر، در حالی که اشک می ریخت شهادتین را گفت و  به دین اسلام گروید.

 شیخ محمود در ادامه اظهار کرد: پس از مسلمان شدن غیر مسلمانان، با آنان از طریق ایمیل و تلفن در ارتباط خواهیم بود و مراکز ویژه اسلامی را در کشورشان به آنان معرفی می کنیم.

 وی تاکید کرد: یک خانم دیگر از تازه مسلمانان نیز، در تشکر و قدردانی دسته گلی را به من هدیه داد.

download

download (1)

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار