تاریخ انتشار :

شهادت یک بانوی انگلیسی به اتهام شیعه شدن + عکس

بانوی شیعه انگلیسی، پس از آنکه برای دیدن خانواده اش به پاکستان سفر کرد، به اتهام شیعه بودن، توسط یکی از اعضای خانواده خود مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) به گزارش نقل از ابنا ـ یک بانوی مسلمان انگلیسی که به گفته همسرش، بیش از دو سال پیش به مذهب تشیع گرویده بود، پس از آنکه برای دیدن خانواده اش به پاکستان سفر کرد، توسط یکی از اعضای خانواده اش مورد سوء قصد واقع شد و به شهادت رسید.

«مختار کاظم» همسر «سامیا شهید» روز پنجشنبه در گفتگو با رسانه ها از دولت پاکستان و انگلیس خواست هرچه سریعتر نسبت به این اقدام عکس العمل نشان دهند و عدالت را در مورد قاتل همسرش اجرا سازند.57eefc7e7495aaf44419f8ab0b4ef284_357

وی که روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در مرکز پلیس شهر راولپندی سخن می گفت، اظهار داشت: من از دولت انگلیس و پاکستان می خواهم که هرچه سریعتر محاکمه عادلانه ای ترتیب دهند و عامل این جنایت را به سزای عملش برسانند.

مختار در گفتگو با مقامات پلیس اعلام کرد: همسرش برای دیدن خانواده اش به روستای محل سکونت آنان در ایالت پنجاب پاکستان سفر کرده بود و چون شیعه شدن او به هیچ عنوان مطابق میل خانواده اش نبود، ایشان وی را به شهادت رسانده اند.

پدر سامیا شهید، این اتهام را رد کرده و مخالفت خود را با انجام هرگونه بازجویی اعلام کرده است.

4e80b8b99138abd70aa991c3cc7a4d45_875

پدر سامیا مدعی شده است، دخترش به مرگ طبیعی فوت کرده است، این در حالی است که در تحقیقات اولیه، پلیس متوجه وجود آثار خفگی بر روی گردن سامیا شد.

کاظم و سامیا، که اصلیتی پاکستانی – انگلستانی داشتند دو سال پیش با هم ازدواج نمودند و در طول دو سال گذشته در دبی سکونت داشتند و به عقیده کاظم، شهید به دلیل شیعه شدن، توسط یکی از اعضای خانواده اش به قتل رسیده است.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار