تاریخ انتشار :

تازه‌مسلمانان

ماجرای خانواده آلمانی

در محضر آیه الله سید محمد هادى میلانى بودم . یک مرد و زن آلمانى همراه دختر خود وارد شدند، پس از تعارفات معمول گفتند: ما آمده ایم به شرف اسلام نایل شویم.ماجرای خانواده آلمانی که به وسیله حضرت زهرا سلام الله علیها مسلمان شدند

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) یکى از ذاکرین نقل کرده : در محضر آیه الله العظمى سید محمد هادى میلانى بودم . یک مرد و زن آلمانى همراه دختر خود وارد شدند، پس از تعارفات معمول گفتند: ما آمده ایم به شرف اسلام نایل شویم.

آیت الله میلانى فرمودند: علت چه چیز است؟

آن مرد عرض کرد: پهلوى دخترم که در محضر شما نشسته در حادثه اى شکست و استخوانهایش خورد شد، چنان که پزشکان از معالجه او عاجز شدند و گفتند: باید عمل شود، ولى عمل، خطرناک است.

دخترم راضى نشد و گفت: اگر در بستر بمیرم بهتر از آن است که در زیر عمل از دنیا روم. به هر حال او را به خانه آوردیم. ما یک خدمتکار ایرانى داریم که او را “بى بى” صدا مى زنیم، دخترم به او گفت: من تمام اندوخته مالى خود را راضى هستم بدهم که صحت به من برگردد، اما فکر مى کنم باید ناکام و با دل پر غصه بمیرم.

 

بى بى گفت: من یک طبیب را سراغ دارم که مى تواند تو را شفا دهد.

گفت: حاضرم تمام پول و موجودیم را به او بدهم . بى بى گفت : تمام آنها براى خودت باشد، بدان من علویه ام و جده من زهرا(سلام الله علیها) است که پهلوى او را به ظلم شکستند، تو با دل شکسته و اشک جارى بگو: یا فاطمه زهرا، مرا شفا ده.

 

آیت الله میلانى

دخترم با دل شکسته شروع کرد به صدا زدن و از آن بانوى معظمه یارى خواستن.

 

بى بى هم در گوشه خانه با گریه مى گفت:« یا فاطمه زهرا، این بیمار آلمانى را با خود آورده ام و شفاى او را از شما مى خواهم . مادر جان ! کمک کن و آبروى مرا نگه دار.»

آن مرد اضافه کرد: من هم از دیدن این واقعه در گوشه حیاط منقلب شدم و گفتم : اى فاطمه پهلو شکسته!

دیدم دخترم قدرى ساکت شد، ناگاه مرا صدا زد و گفت: پدر! بیا که دردم ساکت شده. جلو رفتم و دیدم او کاملا شفا یافته. گفت: الان در بحر بودم ، بانوى مجلله اى نزدم آمد و دست به پهلویم کشید. گفتم : شما کیستید؟ فرمود: من همانم که او را مى خوانى.

دخترم برخاست و راحت شد و دانستم که اسلام حق است. حالا به ایران آمده ایم و به خدمت شما رسیده ایم تا مسلمان شویم.
مرحوم میلانى (ره ) و حاضرین از این معجزه مسرور شدند و شهادتین و سایر امور اسلامى را به او آموختند و آنان با نورانیت اسلام رفتند(فضائل الزهراء، ص ۱۰۹).

اشتراک گذاری :


  1. حسینیان گفت:

    السلام علیک یا فاطمه الزهرا
    خدایا مار از شیعیان واقعی امام زمان علیه السلام قرار بده
    به امید ظهور

آخرین اخبار