تاریخ انتشار :

تازه‌مسلمانان :

دختر برزیلی روز عروسی‌اش مسلمان شد

بانوی برزیلی در روز عروسی خود با حضور در مسجد بزرگ برزیل، رسما اعلام مسلمان شدن نمود.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) :    در حالی که چند ماه دیگر مسابقات جام جهانی فوتبال در برزیل رخ خواهد داد مردم برزیل اطلاعات کمی از اسلام دارند. اما مدتی است که برخی گروههای اسلامی اقدام به معرفی اسلام در این کشور نموده اند. هرچند متاسفانه علی رغم آن‌که ایران بیشتر گوشتهای خوراکی خود را از این کشور خریداری می کند، اقدام ارزنده ای در معرفی تشیع در این کشور صورت نگرفته است!

در مراسم تشرف این  دختر برزیلی به دین اسلام که در مسجد بزرگ برزیل برگزار شد، شیخ عبدالحمید متولی و امام جماعت مسجد برزیل و همچنین شیخ خالد رزق تقی‌الدین رئیس شورای عالی امامان و امور اسلامی برزیل حضور داشتند.

این مراسم قبل از جاری شدن مراسم عقد برگزار شد و پس از قرائت شهادتین توسط شیخ عبدالحمید به زبان عربی، بانوی برزیلی نیز شهادتین را ذکر کرد.

سپس شیخ تقی‌الدین از شهادتین را به زبان پرتغالی ـ زبان رسمی مردم برزیل ـ قرائت کرد و بانوی برزیلی نیز شهادتین را به همین زبان ذکر کرد.

شوهر این خانم برزیلی در مراسم تشرف وی به دین اسلام که در سالن اجتماعات مسجد برگزار شد از شدت خوشحالی گریست.

گفتنی است در شهر «سائوپائولو»ی برزیل که مسابقه افتتاحیه جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ در آن برگزار خواهد شد، انجمنی به دعوت مجمع جهانی جوانان مسلمان برای معرفی اسلام در طول رویدادهای جام جهانی تشکیل شده است.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار