تاریخ انتشار :

جعفر

جوان مسلمان مقیم انگلیس از ماجرای طلبه شدن خود می گوید

به اصرار مادر و برادرم بایک گروه مذهبی به عراق و بعد به ایران سفر کردم. وقتی وارد حرمین شریف امامان شدم احساس عجیبی به من دست داد بخصوص حرم حضرت علی (علیه السلام) احساسی که تابحال تجربه نکرده بودم و این حس مرا به سمتی کشاند که بدنبال حقیقت دین اسلام بروم. در واقع چشم دلم باز شد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) جعفر ۱۹ساله از شهر لندن انگلیس دلیل گرایش خود به دین اسلام را اینگونه بیان می کند:

 

در یک خانواده مسلمان بدنیا امدم اما تا قبل از ۱۵سالگی هیچ اعتقادی به دین نداشتم و به هیچ اصولی پایبند نبودم چون درخودم هیچ گونه نیازی به خدا و دین احساس نمیکردم. تااین که به اصرار مادر و برادرم بایک گروه مذهبی به عراق و بعد به ایران سفر کردم. وقتی وارد حرمین شریف امامان شدم احساس عجیبی به من دست داد بخصوص حرم حضرت علی (علیه السلام) احساسی که تابحال تجربه نکرده بودم و این حس مرا به سمتی کشاند که بدنبال حقیقت دین اسلام بروم. در واقع چشم دلم باز شد. به ایران امدم تا به تحصیلات حوزوی خود ادامه بدهم تا بتوانم به انگلیس برگردم و به جوانان هم سن و سال خودم در شناخت اسلام کمک کنم چون معتقدم زبان انها را میفهمم و بخوبی انها را درک میکنم. فضای انگلیس با ایران خیلی تفاوت دارد بیشتر مسلمانان گرایش به زندگی غربی دارند و کمتر بادین خود آشنا هستند چون عالم دینی به زبان انگلیسی مسلط باشد بسیار کم میباشد. آرزویم این است ک یک عالم دینی خالص بشوم و همچنین در رشته روانشناسی تحصیلات دانشگاهی داشته باشم تا بتوانم به مردم و مسلمانان انگلیس در شناخت اسلام کمک کنم.

photo_2016-07-15_13-05-32

از شخصیت های جهان اسلام به امام خمینی(ره)و سید حسن نصرالله علاقه زیادی دارم و معتقدم هرکدام از اینهادر زمان خود انسانهای بزرگ و شجاعی هستند که نظیر انها پیدا نمیشود. نگرش مردم انگلیس به قضیه فلسطین و لبنان به دو صورت است. یک گروه بی تفاوت به همه چیز٬ سرگرم زندگی مادی و دنیایی خود هستند و یک گروه دیگر که متاثر از تبلیغات رسانه های انگلیس هستند.

گروه تحقیقات سایت رهیافته وابسته به انجمن ادواردو آنیلی- نیره موسی زاده- برنامه عقیق

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار