تاریخ انتشار :

از کشور برمه،

ماجرای دو خواهر دوقلو شیعه میانماری

این دو خواهر دو قولو بعد از مطالعه بیشتر در مورد ادیان تصمیم گرفتند به ایران برای طلبه شدن بیایند و عمر خود را صرف تحصیل دین کنند آنها می گویند زندگی پیامبر خیلی روی ما تاثیر گذار و جالب بود

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) این دو خواهر از کشور برمه، میانمار جنوب شرقی آسیا مهمان برنامه هستند. نام میانماری آنها ٍوی ٍوی و نیووی و نام اسلامی آنها راضیه حسینی و مرضیه حسینی در میانمار افراد یک اسم شناسنامه ای دارند که باید مینماری باشد و یک اسم مسلمانی که مربوط به دین آنهاست.
این دو قلوی همسان که هم عقیده و هم فکر هستند.از شهر یانگون که یک شهر صنعتی و ساحلی است می آیند هشتاد درصد مردم این کشور بودایی هستند در آنجا همه فامیل باهم زندگی میکنند. مثلا در یک خانه عمو،عمه خاله و… همه با هم هستند.
در مدارس دولتی حجاب ممنوع است. جالب است که بهترین غذای مردم برمه یا همان میانمار برنج و نارگیل است.

photo_2016-07-08_17-19-20

این دو خواهر  دو قولو بعد از مطالعه بیشتر در مورد ادیان تصمیم گرفتند به ایران برای طلبه شدن بیایند و عمر خود را صرف تحصیل دین کنند آنها می گویند زندگی پیامبر خیلی روی ما تاثیر گذار و جالب بود

برخورد با مسلمانها و دختران با حجاب در میانمار
در شهر ما اگر کسی با حجاب مغازه داشته باشد کسی از او خرید نمیکنه و به خاطر جنگهای بین بوادییان و مسلمان که در میانمار اتفاق افتاد مردم به ما بدبین هستند.
-حالا  نگاه ما به دنیا عوض شده قبلا فقط دنیا بود اما حالا هدف آخرت هست و آشنایی با خداوند خیلی نگاه زیبایی به انسان میدهد.

‌-شخصیت حضرت زهرا سلام الله علیها و خطبه های ایشان برای ما بسیار آموزنده هست، و خصوصا رفتار ایشان با حضرت علی علیه السلام و مردم فقیر.
-در کشور ما جایگاه زن هیچ معنایی ندارد و بسیار تحقیر آمیز با زنها رفتار می کنند مثل عرب جاهلیت!
-بعد از آشنایی عمیقتر از اسلام  وجود آقا صاحب الزمان عج خیلی توجه ما رو جلب کرد، اسلام دستورات حکیمانه ای دارد،

photo_2016-07-08_17-19-16

– یکی از خواهران می گوید آرزو دارد شهید بشود و دیگری دوست دارد ظهور آقا صاحب الزمان عج رو ببیند.
-آنها میگویند : شخصیت رهبر و امام خمینی ره برای ما الگو هستند.

– این دو خواهر دوقلو به مشهد مقدس مشرف شده اند و بسیار لذت بردند و حسی دارد که گفتنی نیست

گروه تحقیقات سایت رهیافته –  حوریه چهارسوقی

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار