تاریخ انتشار :

سیرو کاردینالی

مرد پرتغالی در حرم امام رضا در ماه مبارک رمضان مسلمان شد

یک مسیحی کاتولیک از کشور پرتغال طی مراسمی در حرم مطهر رضوی حضور یافت و به دین اسلام مشرف شد ومذهب تشیع را برگزید.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) سیرو کاردینالی، از کشور پرتغال با حضور در دفتر مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی، با گفتن شهادتین و اقرار به وحدانیت خداوند بزرگ، رسالت حضرت محمد مصطفی(ص) و ولایت ائمه اطهار(علیهالسلام) از دین مسیحیت به دین مبین اسلام و مذهب تشیع مشرف شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین فریمانه، توضیحاتی در خصوص دین اسلام و مذهب تشیع به این تازه مسلمان ارائه دادند.

این تازه مسلمان، درباره انگیزه خود از تشرف به دین مبین اسلام گفت: پس از سال ها تحقیق و مطالعه دریافتم اسلام دین رافت و مهربانی است و همگان را به صلح و برادری دعوت می کند، دین اسلام دینی است که برای تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی انسان ها برنامه‌ جامعی دارد.

4716551_931

 استقبال مردم کشورهای دیگر از این دین آسمانی و مذهب شیعه نشان دهنده عمق تاثیرگذاری و کامل بودن دین مبین اسلام و قرآن است.

سیرو کاردینالی که در رشته هنر مشغول به تحصیل است، میگوید : چون در رشته هنر تحصیل می کنم تصمیم گرفتم از نزدیک با فرهنگ و هنر غنی مردم ایران آشنا شوم، از این رو به این کشور سفر کردم. کشور ایران مردمانی با فرهنگ و مهربان دارد و فرهنگ احترام به بزرگتر ها در این کشور، مرا تحت تاثیر قرار داد.

او اضافه میکند: هنر ایران یکی از غنی‌ترین میراث هنری در تاریخ جهان است و دربرگیرنده بسیاری از رشته های معماری، نقاشی، بافندگی، سفالگری، موسیقی،خوشنویسی و … است.

سیرو کاردینالی با اشاره به اینکه تشرف به دین اسلام به خاطر زندگی چند سال اخیر من در این کشور بوده است، افزود: حضور من در کشور ایران و آشنایی ام با شیعیان و آداب و رسوم این کشور موجب شد بیشتر در خصوص این دین آسمانی مطالعه کنم و انگیزه ام برای پذیرش این دین بیشتر شد.

دین و مذهب گذشته من، مسیحی کاتولیک بود، اما نمی توانستم با این مذهب ارتباط برقرار کنم. از این رو به دنبال آیینی بودم که راه درست و صحیح را به من نشان دهد. دین اسلام با مسحیت تفاوت های زیادی دارد و دریافتم که دین اسلام و مذهب تشیع کاملترین دین و مذهب است.

در پایان این مراسم، یک جلد کلام الله مجید به زبان اسپانیایی و چند جلد کتاب به این تازه مسلمان اهدا شد.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار