تاریخ انتشار :

سبک زندگی مسلمانان جوان چینی را در شیراز مسلمان کرد +عکس

یک جوان ۲۶ ساله چینی با تشرف به آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و در حضور تولیت معظم این آستان مقدس با ادای شهادتین از آیین بودایی به دین مبین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری روی آورد

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )، در این نشست آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب اظهار داشت: کسانی که به اسلام تشرف پیدا می کنند براساس آیه قرآن در حقیقت یکی از برادران دینی ما محسوب می شوند.

آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب خطاب به جوان چینی اظهار امیداواری کرد: همچنان با تحقیقات کاملی که در مورد اسلام انجام می دهند بتوانند یک مسلمان واقعی  بوده و خودشان نیز جزء کسانی باشند که اسلام را تبلیغ و ترویج می نمایند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) همچنین با اشاره به جشن میلاد امام زمان(عج) برای این جوان تازه مسلمان شده در مورد مهدویت توضیحاتی دادند و افزود: زمانی که این حضرت ظهور بفرمایند جهان را تحت حکومت واحد عدالت گستر در می آورند.

142462_867

این جوان چینی در مورد علت روی آوردن خود از آئین بودایی به اسلام گفت: بساری از دوستانم در چین مسلمان هستند و عادت ها و رفتارهایی که دارند خیلی بهتر از آئین های دیگر غیراسلامی است وبراساس سبک زندگی اسلامی مسلمانان به دین اسلام علاقه مند شده و تصیم گرفتم به این دین مبین روی آورم.

این جوان در پاسخ به سوالات حضرت آیت الله دستغیب در مورد داعش و گروه های تروریستی نیز گفت: نمی دانم چه تعبیری در این زمینه داشته باشم ولی به طور قطع مسلمانان مثل یک خانواده بزرگ هستند و مسلمانان واقعی ترجیج می دهند در صلح باشند نه در جنگ.

قائم مقام جامعه روحانیت شیراز در تایید صحبت های این جوان گفت: گروه های تکفیری و داعشی ها  تنها برچسب اسلام را به همراه داردند اما مسلمانان واقعی کسانی هستند که رفتار آنان رفتار پیامبر(ص) و ائمه طاهرین(ع) بوده و سبک زندگی آنان برگرفته از آموزه های قرآنی باشد.

براساس این گزارش، از ابتدای امسال تاکنون این چهارمین تبعه خارجی است که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به دین مبین اسلام روی می آورد.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار