تاریخ انتشار :

در آستان مقدس شاهچراغ

جوان هلندی در شیراز مسلمان و شیعه شد+عکس

یک جوان هلندی با حضور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و ادای شهادتین، به دین مبین اسلام و مذهب حقه شیعه مشرف شد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)  آیت الله سید علی اصغر دستغیب، در این مراسم با تبریک به این جوان هلندی شهادتین را برای او قرائت و افزود: در شهادتین به وحدانیت، یگانگی خدا و رسالت حضرت محمد مصطفی (صلی الله و عیله و آله)  و ولایت امیرالمومنین علی (علیه السلام) گواهی می دهیم.
IMG16021486

 این جوان هلندی پس از روی آوردن به دین مبین اسلام، گفت: ابتدا در کشورم تصویر مناسبی از دین اسلام نداشتم، اما با دیدن مسلمانان کشورم ترغیب شدم برای حقیقت یابی به کشورهای اسلامی از جمله ایران سفر کنم تا با حقیقت اسلام آشنا شوم.

 بعد از اینکه دوسال پیش به ایران سفر کردم، تفکرات من نسبت به اسلام و مسلمانان تغییرکرد و متوجه شدم که شیعه دیدگاهش برتر است و شیعیان مهربان تر از برخی فرق دیگر اسلامی هستند و در نهایت، با مطالعه و تحقیق، راغب به گرایش به دین مبین اسلام شدم.

IMG16021367

این جوان هلندی در پاسخ به سئوال حضرت آیت الله دستغیب مبنی بر اینکه چه چیزی سبب شد که اسلام را ترجیح دادید؟ گفت: “در همان مسیحیت هم آدم مذهبی نبودم، اما با دیدن اتحاد بین مسلمانان و سفر به ایران و دیدن نحوه زندگی مسلمانان به خصوص شیعیان، احساس آرامش کردم و به  اسلام علاقه مند شدم.

براساس این گزارش، از ابتدای امسال تاکنون سه نفر با حضور در حرم مطهر شاهچراغ(علیه السلام) به دین مبین اسلام و مذهب شیعه امامیه مشرف شده اند.

IMG16021541

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار