تاریخ انتشار :

در روستای محمدیه؛

جوان بهایی روز میلاد امام علی علیه السلام در اصفهان مسلمان شد

پژمان دهقانی، یکی از اعضای خانواده شهید حسین دهقانی از روستای محمدیه با گفتن شهادتین خود به دین مبین اسلام مشرف شد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)   به نقل از  پایگاه خبری سفیر تیران و کرون همزمان با ایام ولادت امیر مومنان، حضرت امام علی علیه السلام، یکی از اعضای خانواده شهید حسین دهقانی از روستای محمدیه با گفتن شهادتین خود به دین مبین اسلام مشرف شد.

امام جماعت روستای محمدیه در مراسم جشن میلاد امام علی (ع) گفت: رفتار خوب مردم می تواند تاثیر بسزایی در جذب و محبوبیت دین اسلام داشته باشد و کارهای فرهنگی باید از دل و جان انسان نشئت بگیرد تا موثر واقع شود.

photo_2016-04-24_10-27-21

حجت الاسلام ابراهیم شیاسی افزود:در روستای محمدیه ۴۳ بهایی وجود دارد که پژمان دهقانی ششمین بهایی این روستا پس از مسلمان شدن خانواده ایرج دهقانی در بهمن ماه سال ۹۳ تمایل به دین اسلام پیدا کرد و با اختیار مذهب شیعه نام خود را در لیست محبان و شیعیان امیرالمومنین علی(ع) و اهل بیت علیهم السلام، ثبت و ضبط کرد.
وی این اتفاق نیک را لطفی از سمت پروردگار و عنایت امام زمان (عج) دانست و تصریح کرد: خانوده ایرج دهقانی پس از گذشت بیش از یک سال از تشرف به دین مبین اسلام رضایت کاملی از انتخاب این دین داشته و الگوی خوبی برای پژمان دهقانی خواهند بود.

در ادامه مراسم مجری برنامه از محمد حسین دهقانی ۵سوال پرسید که او با اشک و گریه به سوالات پاسخ داد.

photo_2016-04-24_10-27-23
یکی از آرزوهای این جوان ۳۰ ساله بهایی تازه مسلمان شده روستای محمدیه، سفر به کربلا بود که بخشدار و شورای بخش، این سفر را متقبل شدند.
نماینده مردم شهرستان نجف اباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، یک سفر مشهد را به این تازه مسلمان شده، هدیه داد.
لازم به ذکر است این بهایی تازه مسلمان شده  نام خود را از پژمان دهقانی به امیر حسین دهقانی تغییر داد.

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار