تاریخ انتشار :

حجت الاسلام محمد زماني

مسیحی تازه مسلمان کلمبیایی در زاهدان

یکی از علمای حوزه علمیه قم که مسیحی تازه مسلمان کلمبیایی بود در این مراسم درباره زندگی حضرت امام خمینی (ره) و خانواده ایشان سخنانی ایراد کرد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)   یکی از علمای حوزه علمیه قم که مسیحی تازه مسلمان کلمبیایی بود در این مراسم درباره زندگی حضرت امام خمینی (ره) و خانواده ایشان سخنانی ایراد کرد.
 حجت الاسلام محمد زمانی گفت: امام خمینی یکی از بزرگترین پرچمداران اندیشه سیاسی دنیا بودند که در علوم عرفانی و دینی نیز تبحر و تعقل داشتند.
 وی افزود: حضرت امام وارث سجایاى آبا و اجدادى بـود که نسل در نسل در کار هـدایـت مردم و کسب مـعارف الهى تلاش کرده بودند.
 او ادامه داد: روحیه مبارزه و جهاد در راه خـدا ریـشـه در بینـش اعـتـقـادى، تربیت، محیط خانـوادگى و شرایط سیـاسى و اجـتماعى دوران زندگى حضرت امام خیمنی (ره) داشت.
138903170134
 وی خاطر نشان کرد: مـبارزات حضرت امام خمینی (ره) از نـوجـوانـى آغـاز شد و به مـوازات تکـامـل ابـعاد روحى و عـلمى ایـشان، نقش ارزنده ای در اوضاع و احـوال سیاسـى و اجتماعى ایـران و جـوامع اسـلامـى داشتند.
138903170137
 
او گفت: ضروری است راه و هدف و اندیشه امام خمینی (ره) در جامعه امروز ایران با توجه به فتنه های رنگارنگ و سلطه استکبار بر برخی کشورهای مسلمان بیش از پیش گسترش یابد تا راهگشای کشورهای زیرسلطه از جمله فلسطین از ظلم صهیونیست ها باشد.
 
منبع:zahedan-tebyan.ir

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار