تاریخ انتشار :

سلماء بولماف

بانوی هلندی از مسلمان و شیعه شدنش در حرم امام رضا علیه السلام می گوید

بولماف با بیان اینکه وقتی اولین بار به حرم مطهر رضوی مشرف شدم، مذهب تسنن داشتم، گفت: پس از مشرف شدن به بارگاه منور علی بن موسی الرضا(علیه السلام) و تحقیق تصمیم گرفتم که شیعه شوم.

  download

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان   سلماء بولماف با بیان اینکه وقتی اولین بار به حرم مطهر رضوی مشرف شدم، مذهب تسنن داشتم، گفت: پس از مشرف شدن به بارگاه منور علی بن موسی الرضا(علیه السلام) و تحقیق، تصمیم گرفتم که شیعه شوم.

زائر هلندی حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) با بیان اینکه برای چهارمین بار است که به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شود، گفت: با حضور در این مکان احساس می‌کنم به خدا و امام رضا(علیه السلام) بیش از پیش نزدیک شدم.

«سلماء بولماف» با بیان اینکه خیلی از مردم در طول عمر خود نمی‌توانند حتی یک بار به زیارت امام رضا(علیه السلام) مشرف شوند، ابراز کرد: من خدا را شکر می‌کنم توفیق داشتم تا برای چهارمین بار از مسافت خیلی دور به زیارت این امام بزرگوار نائل شوم.

وی تصریح کرد: حضور در حرم مطهر رضوی و دیدن صحن‌ها و رواق‌هایی مملو از زائران و ارادتمندان به این امام مهربانی جان و روح انسان را جلا می‌دهد.

این زائر هلندی با بیان اینکه ۱۰ سال است به دین مبین اسلام مشرف شده است، گفت: مادرم مشوق اصلی من برای گرویدن به دین مبین اسلام بود. وی درباره اسلام مطالعه‌های فراوانی داشت و پس از پذیرفتن اسلام من را هم به این دین آشنا کرد.

بولماف با بیان اینکه وقتی اولین بار به حرم مطهر رضوی مشرف شدم، مذهب تسنن داشتم، گفت: پس از مشرف شدن به بارگاه منور علی بن موسی الرضا(علیه السلام) و تحقیق تصمیم گرفتم که شیعه شوم.

وی ابراز کرد: حجاب داشتن در اروپا مشکل است، اما زمانی که برای اولین بار حجاب اسلامی را انتخاب کردم، احساس امنیت و آرامش کردم.

این زائر شیعه هلند تصریح کرد: حرم مطهر رضوی برنامه‌های فرهنگی زیادی برای زائران به ویژه جوانان برگزار می‌کند که نمونه آن را نمی‌توان در هیچ جای دیگر دید.

لازم به یادآوری است؛ ۴۰ نفر از مسلمانان هلند، آلمان و بلژیک به حرم مطهر علی بن موسی الرضا(علیه السلام) مشرف و با حضور در رواق غدیر حرم مطهر رضوی از ویژه برنامه‌هایی که به همت مدیریت زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی برای آن‌ها تدارک دیده شده بود، بهره‌مند شدند.

  منبع: خبرگزاری ابنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار