تاریخ انتشار :

مارا دولدر

دین اسلام دین کاملی است و یک پله از دین مسیحیت بالاتر است

دین اسلام سایر ادیان الهی و پیامبران الهی از جمله دین یهود و مسیحیت را می پذیرد.وی در ادامه صحبت های خود افزود: خدا را از این بابت که مسلمان هستم، شکر می کنم و این را یک امداد الهی می دانم

IMAGE634660684211441535 

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) خانم مارا دولدر از فرانسه در رابطه با نحوه آشنایی خود برا دین مبین اسلام، گفت: من هم از خانواده‌ای کاتولیک بودم و در همان زمان سؤال هایی به ذهنم می رسید که پاسخ درستی به آن داده نمی شد و یکی از این موارد بحث تثلیث بود که مسیحیان به آن معتقد هستند.وی مجرد ماندن کشیش ها و خواهران راهبه را یکی دیگر از سؤالات بدون پاسخ خود دانست و اظهار داشت: مراسم روزهای یکشنبه در کلیسا با خرافات همراه بود و جواب درستی به پاسخ ها داده نمی شد.

خانم دولدر افزود: در دانشگاه با مسلمان ها آشنا شدم و با کنجکاوی در جلسات آنها شرکت کردم و به پاسخ های منطقی دست یافتم و بعد مسلمان شدم.

وی در ادامه به نحوه ازدواج خود با یک مسلمان ایرانی پرداخت و عنوان کرد: در پاریس با امام خمینی(ره) و ایدئولوژی های ایشان آشنا شدم و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ به ایران آمدم.

خانم دولدر با بیان این که با راه و روش زندگی ائمه اطهار (علیهم السلام) با شیعه آشنا شدم، گفت: دین اسلام دین کاملی است و یک پله از دین مسیحیت بالاتر است، چرا که دین اسلام سایر ادیان الهی و پیامبران الهی از جمله دین یهود و مسیحیت را می پذیرد.وی در ادامه صحبت های خود افزود: خدا را از این بابت که مسلمان هستم، شکر می کنم و این را یک امداد الهی می دانم.

خانم دولدر با بیان این که چهار فرزند دارد، گفت: خدا روزی بچه ها را می دهد و مشکل جامعه امروز کم شدن تعداد فرزندان است و در این رابطه مقام معظم رهبری و علمای شیعه هشدارهایی را داده اند.

منبع: رسا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار