تاریخ انتشار :

رمان «محمد(صلی الله علیه واله)»

رمان «محمد(صلی الله علیه واله)» به چاپ هفتم رسید

همزمان با میلاد پیامبر اکرم(صلی الله علیه واله)، هفتمین چاپ از رمان «محمد(صلی الله علیه واله)» نوشته ابراهیم حسن‌بیگی از سوی انتشارات مدرسه منتشر شد.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )   همزمان با میلاد پیامبر اکرم(صلی الله علیه واله)، هفتمین چاپ از رمان «محمد(صلی الله علیه واله)» نوشته ابراهیم حسن‌بیگی از سوی انتشارات مدرسه منتشر شد.


در روایت این رمان که در ۱۵بخش تألیف شده است، شخصی یهودی که به عنوان یک دانشمند معرفی می‌شود، از طرف شورای‌عالی یهود مأمور می‌شود به سمت پیامبر اسلام(صلی الله علیه واله) رفته و با تظاهر به اسلام آوردن، یا او را کشته یا عقایدش را به چالش بکشد. وی به سوی پیامبر اکرم(صلی الله علیه واله) رفته و شرح زندگی و فعالیت‌های او را در ۱۵ گزارش مجزا برای شورای‌عالی یهودیان ارسال می‌کند، اما پس از ارسال گزارش پانزدهم که در ایام بیماری و رحلت پیامبر اکرم(صلی الله علیه واله) انجام می‌شود، به شهر خویش بازمی‌گردد و حس می‌کند که دچار نوعی فقدان شده و روح خود را اسیر رفتار و پیام و کردار پیامبر اکرم(صلی الله علیه واله) می‌بیند.

او درمی‌یابد که اتفاقی در درونش رخ داده است، به ویژه اینکه متوجه می‌شود که در مدت ارسال این نامه‌ها رئیس وی بر اثر مطالعه این نامه‌ها و آشنایی با کردار و منش پیامبر(صلی الله علیه واله) به اسلام گرایش پیدا کرده است. این رمان همچنین به زبان‌های ترکی و انگلیسی نیز ترجمه و چندی پیش نیز ترجمه‌ای از آن به زبان گرجی منتشر شده است. چاپ هفتم رمان محمد در ۲ هزار نسخه و به قیمت ۱۰ هزار تومان در ۳۰۰ صفحه منتشر شده است.

منبع: جوان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار