تاریخ انتشار :

ادواردو آنیلی

نگاه شهید ادواردو آنیلی به ثروت و روز جزا

همه به خدا وابسته اند. بنابراین ثروتمند بودن قطعا در درجه دوم قرار دارد.، اگر قرار بر به اجرا گذاشتن ارزش های معنوی باشد، برعکس، معتقدم که شخصا روزی خود را از آن ثروتی که در اختیار من باشد رها خواهم کرد و به کشوری دور دست خواهم رفت، و بعد باز خواهم گشت

    به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) سایت شیعیان ایتالیا (انجمن اسلامی المهدی) در مطلبی قسمتی از نوشته ادواردو آنیلی را به زبان ایتالیایی درج کرده است. ادواردو در این نوشته خود نگاه خویش به ثروت و پاسخگویی در روز جزا ذکر می کند.

922344219913750101251692542220196419184

توجه شما را به این نوشته جلب می نمایم: همه به خدا وابسته اند. بنابراین ثروتمند بودن قطعا در درجه دوم قرار دارد.، اگر قرار بر به اجرا گذاشتن ارزش های معنوی باشد، برعکس، معتقدم که شخصا روزی خود را از آن ثروتی که در اختیار من باشد رها خواهم کرد و به کشوری دور دست خواهم رفت، و بعد باز خواهم گشت (*). جدی می گویم.این موضوع می تواند شک و تردیدهای بیشتری برای پدرم ایجاد کند، ولی باید صبر کرد. آنچه امروز با آن مخالفت می ورزم به خاطر میل به قدرت نیست. البته قدرت زیبا جلوه می کند ولی خطراتی است که در دستان اشتباهی قرار گیرد. امور خانواده من وارد منطق منحرفانه خواهد شد. این همان دیگاه نخواهد بود. من با این جریان مبارزه خواهم کرد. نه به خاطر قدرت شخصی، بلکه برای منافع کلی تر. اگر قدرت خانواده ما در دستان اشتباه (**) بیافتد، یک امر بسیار خطرناک برای کشور است.

… پدر من مسئولیت عظیمی در مقابل وجدان خود بر دوش دارد و به خوبی به آن آگاه است. و من فکر می کنم تا امروز به خوبی رفتار کرده است. ولی اگر در مورد جانشینی خود به درستی عمل نکند، او هم باید پاسخگوی مسئولت های خویش باشد و توضیحات خود را در مقابل خدا بیان کند. این را باید در مغز خود فرو کند.

پاورقی از قدیری ابیانه:

* ادواردو تصمیم داشت به ایران سفر کند و در حوزه علمیه قم تحصیل کرده و سپس برای گسترش اسلام به ایتالیا باز گردد.

** قدرت در دستان خواهر زاده یهودی وی افتاد. خواهر زاده ادواردو را در حالی با لباس زنانه و بیهوش به بیمارستان بردند که شب را با چند مرد زن نما طی کرده و بر اثر مصرف قرص های روان گردان و مصرف مشروبات الکلی آسیب مغزی جدی دیده بود. امروزه کنترل کلیه ثروت آنیلی به دست صهیونیستها افتاده است. خواهر ادواردو نیز از دست مادر یهودی خویش به خاطر ارث پدر شکایت کرده است زیرا وی سعی کرده است که ثروت در دست یهودی زاده ها از شوهر اول او بیافتد

منبع: تبیان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار