تاریخ انتشار :

آدم صالح

فیلم / ابتکار جالب بازیگر امریکایی در معرفی صوتی قرآن و عکس العمل جالب مخاطبین

یک هنرمند مسلمان آمریکایی اقدام به تهیه فیلمی با عنوان «قرآن در میان عموم» کرده که در آن عکس العمل غیرمسلمانان به هنگام گوش دادن به آیات قرآن ضبط شده است.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) در این فیلم «آدم صالح»، هنرپیشه مسلمان آمریکایی به سراغ غیرمسلمانان می رود و از آنان می خواهد که به مدت ۳۰ ثانیه به چیزی که او پخش می کند، گوش دهند و نظر خود را بگویند در حالی که نمی دانند که از آن ها فیلم گرفته می شود.

«آدم صالح» هنرمند مسلمان آمریکایی اقدام به تهیه فیلمی با عنوان «قرآن در میان عموم» کرده که در آن عکس‌العمل غیرمسلمانان به هنگام گوش دادن به آیات قرآن ضبط شده است.
در این فیلم «آدم صالح»، به سراغ غیرمسلمانان می‌رود و از آنان می‌خواهد که به مدت ۳۰ ثانیه به صدایی که او پخش می‌کند، گوش دهند و نظر خود را بگویند در حالی که نمی‌دانند که از آن‌ها فیلم گرفته می‌شود.
این افراد در حالی که برای نخستین بار است که آیات قرآن را می‌شنوند، همگی از حس آرامش و مثبت خود به هنگام گوش دادن می‌گویند.
سپس آدم صالح برای آن‌ها توضیح می‌دهد، که این قرآن، کتاب مقدس مسلمانان و راهنمای راه راست است.
آدم صالح، هنرمند مسلمان آمریکایی با تهیه این فیلم و نیز ویدئوهای دیگری که تاکنون تولید کرده است، تلاش می‌کند که به مردم در مورد قرآن و اسلام اطلاع‌رسانی کند.
مسلمانان، در جوامع غربی با هدف مقابله با تبلیغات رسانه ای در غرب اقدامات گسترده ای را برای معرفی صحیح دین مبین اسلام انجام داده اند.

 

دانلود

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار