تاریخ انتشار :

يعقوب سيساكو

فوتبالیست نابغه فرانسوی می‌خواهد امام جماعت شهرشان بشود+ عکس

«برونو ایرل» Bruno Irles مدافع پیشکسوت فرانسوی که درحال حاضر در سمت مربی‌گیری تیم فوتبال فعال است به خبرنگار لو پاریسین گفت: « سیساکو بهترین مدافع در ضربه زدن با پا است که کسی قابل مقایسه با او نیست .»

 

 یعقوب سیساکو

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) گروه ترجمه رهیافتگان/ یعقوب سیساکو مدافع جوان ۲۰ ساله تیم ملی و بازیکن بین‌المللی فوتبال فرانسه گفته است می‌خواهد باشگاه خود را ترک  کند و فوتبال را کنار بگذارد وی تصمیم دارد تا  بیشتر به معنویات بپردازند. این جوان نابغه فوتبالی قصد دارد تا به عنوان امام جماعت شهر خود فعال شود زیرا آنجا مسلمانان امام جماعتی ندارند.

دراین رابطه نشریه فرانسوی لوپاریسین نوشت: قرارداد بین سیساکو و باشگاه موناکو در ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ به پایان می‌رسد و این باعث ناراحتی و نگرانی باشگاه و عوامل آن شده  است، زیرا  سیساکو تصمیم خود را برای ترک فوتبال گرفته است او که جوانی با آینده درخشانی در فوتبال می‌باشد و می‌تواند  موفقیت‌های چشمگیری به دست بیاورد حالا می‌خواهد فوتبال را برای همیشه کنار بگذارد و از باشگاه برود.

«برونو ایرل» Bruno Irles مدافع پیشکسوت فرانسوی که درحال حاضر در سمت مربی‌گیری تیم فوتبال فعال است به خبرنگار لو پاریسین گفت: « سیساکو بهترین مدافع  در ضربه زدن با پا است که کسی قابل مقایسه با او نیست .»

قبل از این باشگاه موناکو قصد داشت او را به به درخواست باشگاه گالاتاسری ترکیه به یان باشگاه منتقل کند تا برای آنها بازی کند ولی  موناکو اجازه رفتن به او  را ندادند.

اما حالا با وجود بازی خوب و آینده‌ای که یعقوب سیساکو دارد این بازیکن فرانسوی می‌خواهد به همه اینها پشت کند و به عنوان امام جماعت شهرشان خود به مسائل دینی و معنوی بیشتر بپردازد.

گروه ترجمه سایت رهیافتگان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار