تاریخ انتشار :

امام جمعه دماوند خبر داد

آمریکایی مسیحی در دماوند در دماوند مسلمان شد و ازدواج کرد

امام جمعه دماوند از مسلمان شدن یک مسیحی در این شهر خبر داد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد علاءالدینی با اشاره به مسلمان شدن یک جوان مسیحی ایرانی مقیم آمریکا اظهار کرد: این جوان ایرانی با حضور در دفتر امام جمعه دماوند و صحبت‌های صورت گرفته به دین شریف اسلام مشرف شد.
emam-jomeh

وی در خصوص اعتقاد و اعتماد نسبت به دین اسلام گفت: یکی از نویدهایی که در زندگی مسلمانان نسبت به اعتقادات دینی در اسلام وجود دارد، محبت، برادری، هم‌دلی، هم‌زبانی، صلح و آرامش است.

امام جمعه دماوند افزود: دین مبین اسلام توانسته به واسطه کمال و جامعیت، افراد زیادی را به سمت خود جذب کند و افراد در سراسر جهان با اعتقاد بر اینکه دین اسلام نجات‌دهنده است، به سمت این دین شریف و مقدس روی‌ آورده‌اند.

علاءالدینی با اشاره به تغییر دین یک جوان مسیحی به اسلام افزود: «مایکل»، یکی از جوانان ایرانی و مسیحی مذهب بود که امروز در آستانه ماه ذی‌الحجه و آخرین روزهای ماه ذی‌القعده به دین اسلام مشرف شد و نام «محمد‌علی» را برای خود نیز انتخاب کرد.

وی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س) اشاره و تصریح کرد: این جوان تازه مسلمان شده پس از گفتن شهادتین، دختر مسلمانی را به همسری برگزید و خطبه عقد آن‌ها خوانده شد.

منبع : فارس

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار