تاریخ انتشار :

در محضر آیت الله مجتهد شبستری

دندانپزشک بهائی در تبریز مسلمان و شیعه شد + عکس

یکی از بهائیان تبریز در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، پس از انجام مصاحبه های دینی و توجیه کامل مکتب تشیع اثنی عشری، ضمن برائت از فرقه ضاله بهائیت به مکتب تشیع روی آورد.

 

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )، آیت الله مجتهد شبستری در این دیدار ضمن تبریک به ایشان، گفت: دشمنان از همان صدر اسلام، در صدد ریشه کنی این دین الهی بوده اند و در همین راه خون های زیادی ریخته شده و افراد بسیار ارزشمند و بزرگی به شهادت رسیده اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: فرقه ضاله بهائیت به خاطر تجزیه مسلمانان ایجاد شده است تا اگر بتواند همه مسلمانان را پراکنده کرده و به جان هم بیاندازد اما به لطف خدا این آرزو را به گور خواهد برد.

در ابتدای این دیدار، پدرام نوایی، گفت: هر دینی که دستخوش تغییرات بشری قرار گیرد، به هیچ دردی نخواهد خورد و بهائیت نیز از همین نوع است. این فرقه پر از خلاء های معنوی است که در آن هیچ بویی از خداوند متعال و معنویت به مشام انسان نمی رسد.

بر پایه این گزارش، پدرام نوایی، بهائی و بهائی زاده است که از همان دوران کودکی به خاطر بهائی بودن پدر، بر این مسلک استوار بود که پس از آشنایی با مکتب تشیع اثنی عشری، علاقه وافری به تحقیق پیرامون آن پیدا می کند و با کمک دوستانی که آن ها را نعمت الهی می داند درباره مکتب تشیع تحقیق می کند.

وی که متخصص رشته داندنپزشکی بوده و تحصیلات خود را در خارج سپری کرده است، فرقه بهائیت را بی پایه و بنیان عنوان کرد و آن را وسیله ای برای دشمنی با اسلام خواند.

در پایان این دیدار یک جلد کلام الله مجید به همراه یک جلد رساله عملیه از طرف آیت الله مجتهد شبستری به آقای نوایی اهدا شد.

13940615000250_PhotoL 13940615000251_PhotoL 13940615000254_PhotoL

برای آشنایی با این فرقه ضاله اینجا را کلیک کنید

بردای دانلود سیر نمایشگاهی آشنایی با بهاییت اینجا را کلیک کنید

دانلود اپلیکیشن بهاییت

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار