تاریخ انتشار :

تيرماه 94

مسلمان شدن جوان بهایی در دفتر ایت الله نوری همدانی

حجه‌الاسلام احمدی یک جوان بهایی را در دفتر آیت‌الله نوری همدانی به دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت مشرف کرد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) یک جوان بهایی به نام امین‌الله فرزند حسین که در خانواده‌ای بهایی متولد شد از این فرقه‌ی ضاله جدا شده و به دین مبین اسلام روی آورد.

بر اساس این گزارش چهار‌شنبه دهم تیر ماه ۹۴جوانی به نام امین الله فرزند حسین که در خانوده‌ای بهایی متولد شده بود، طی تماس با دفتر آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع معظم قم ضمن ابراز انزجار و تنفر از فرقه‌ی ضاله‌ی بهاییت تمایل خود را برای تشرف به دین رحمانی اسلام اعلام کرد.
وی با حضور در دفتر آیت‌الله نوری همدانی به دین مبین اسلام مشرف شده و تصریح کرد: این دین بهترین دین برای جوان در عصر حاضر است.
شایان ذکر است که در ادامه این مراسم کتاب احکام جوانان تألیف آیت‌الله نوری همدانی به دست آیت‌الله سید محمد باقر آیت میردامادی به وی تقدیم شد و این جوان بهایی توسط حجه‌الاسلام سید ناصر احمدی کارشناس دفتر این مرجع تقلید اقرار به شهادتین نبوت و امامت امیر‌المؤمنین کرد.
در ادامه این مراسم معنوی، آیت‌الله آیت میردامادی تاریخچه‌ای از تأسیس و شکل‌گیری فرقه‌ی ضاله‌ی بهائیت را به وسیله‌ی انگلیس شرح داد.
گفتنی است آیت‌آلله آیت میردامادی کتاب تألیفی خود با عنوان “پیدایش بهایت” به این جوان اهدا کرد و همچنین حجت الاسلام احمدی هم به تشریح اقدامات محمد‌علی باب در خصوص ادعای مهدویت و پس از آن نبوت و در آخر هم ادعای خدا بودن پرداخت.
منبع: باشگاه خبرنگاران

برای آشنایی با این فرقه ضاله اینجا را کلیک کنید

بردای دانلود سیر نمایشگاهی آشنایی با بهاییت اینجا را کلیک کنید

دانلود اپلیکیشن بهاییت

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار