تاریخ انتشار :

نه با نام او

امام جماعت جوان آمریکایی فیلم‌های آنلاین در مقابل دروغ داعش می‌سازد

این فیلم‌ها در قالب بیش از ۷۰ قسمت با موضوعی مجزا در مدت ۴دقیقه تولید شدند که در هر کدام به صورت کلیپ به موضوعات مختلف به رد دروغ‌ها و اتهامات علیه مسلمانان پرداخته شده از جمله این‌که آیا دین اسلام خشونت را تشویق می‌کند؟! برنامه‌ای هم به صورت گفت‌وگو و مباحثه بین این امام جماعت و زک پارسونز متخصص بازاریابی دیجیتالی صورت گرفته است.

 

 

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )، گروه ترجمه رهیافتگان / در فضای مزورانه حاکم جهانی به‌خصوص استعمار در فرانسه آنچه رایج شده زدن هرگونه اتهام  به مسلمانان ازسوی غرب است و آنها را به تروریست بودن محکوم می‌کنند . جنایات گروه داعش را به تمام مسلمانان نسبت می‌دهند و آنها را خشونت طلب و تروریست معرفی می‌کنند

عواملی هستند که آگاهانه این اتفاقات را هدایت و کنترل می‌کنند آنها  نمی‌خواهند مردم به‌خصوص نسل جوان از حقیقت اسلام و مسلمانان مطلع شوند و با چنین کارهایی به دنبال تفرقه و جدایی مسلمانان از هم هستند

 

نه با نام او

«نه با نام او» این شعار که زیاد واضح و معلوم نیست توسط مسلمانان انگلیس مطرح شده و یک امام جماعت جوان آمریکایی آن را به کار گرفته است. «عمر آتیا» ریسفعال مرکز اسلامی اونسویل، ایندیانا و از بنیانگذاران  است

او به دنبال ارائه آن است تا پیام صلح و دوستی اسلام را برای خنثی کردن  تمام انحرافاتی که توسط گروهک داعش باعث نفرت می‌شوند به تصویر بکشد وی این کار را با تولید فیلم‌های آنلاین درفضای مجازی انجام می‌دهد. کار او با همکاری یک تیم حرفه‌ای دوازده نفره است که هدف اصلی آن جوانان آمریکایی است.

این فیلم‌ها در قالب بیش از ۷۰ قسمت با موضوعی مجزا در مدت  ۴دقیقه تولید شدند  که در هر کدام به صورت کلیپ به موضوعات مختلف به رد دروغ‌ها و اتهامات علیه مسلمانان پرداخته شده از جمله این‌که آیا دین اسلام خشونت را تشویق می‌کند؟! برنامه‌ای هم به صورت گفت‌وگو و مباحثه بین این امام جماعت و زک پارسونز متخصص بازاریابی دیجیتالی صورت گرفته است.

در حالی‌که برخی از دشمنان اسلام با تولید برنامه‌های مختلف رسانه‌ای و آموزشی تلاش می‌کنند تا ذهن و فکر جوانان را نسبت به اسلام بد بین و منفی سازند و اسلام را دینی خشن نشان بدهند و اسلام را یک دین خارجی در آمریکا  معرفی کنند، این امام جماعت آمریکایی در هر دو صحنه هم جلوی دوربین فیلمبرداری و هم پشت دوربین سعی دارد از اسلام و موازین آن دفاع کند و به سوالات و شبهاتی که مطرح می‌شود پاسخ اصولی بدهد تا حقانیت دین مبین اسلام را آشکارکند. در بحث معرفی فیلم « آیا دین اسلام  خشونت را تشویق می‌‌کند؟!» زک پاستور از این امام جماعت درخواست کرد تا به صورت مستقیم به نکته حساس و مهمی بپردازد و جواب دهد که شما را به عنوان یک مرد مسلمانی که آرام و ساکت و صلح طلب هستید می‌شناسیم اما مداوم در اخبار و رسانه‌های مختلف از خشونت و قتل و جنایت و ترور مسلمانان می‌شنویم  پس چگونه است که دین اسلام دین صلح و دوستی است اما در عمل چیز دیگری از داعش یا همان گروه جهادی اسلامی می‌شنویم؟! چگونه است که اسلام شما پیام صلح دارد و آنها جهاد و خشونت؟!

و در پاسخ «عمرآتیا » بدون هیچ ابهامی یا تردیدی برسرمباحثه فقط می‌گوید: کشتار ناعادلانه و غیرقابل توجیه در اسلام صددرصد ممنوع است و با دین اسلام ارتباطی ندارد.

گروه ترجمه رهیافتگان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار