تاریخ انتشار :

جاکم مو ماریا تابی تا

زمین شناس ایتالیایی در لرستان مسلمان شد

جوان ایتالیایی زمین شناس با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان مسلمان شد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) این جوان ایتالیایی، عنوان کرد: پس از مطالعات گسترده در خصوص دین اسلام و با شناسایی زیبایی های دین اسلام، به این دین پیوسته است.

این جوان تازه مسلمان، دین اسلام را دینی کامل عنوان کرد و گفت: دستورات دین مبین اسلام پیام آور عزت وسربلندی و سعادت برای بشریت است.

وی، افزود: دین اسلام کاملترین دین است و مسیر سعادت و کمال انسان را نمایان می کند.

وی که چند بار به کشورمان سفر کرده است، بیان کرد: با سفر به ایران و آشنایی با دین اسلام و همچنین خواندن برخی کتاب های مرتبط به دین اسلام علاقمند شدم و همین جرقه ای برای مسلمان شدنم بود.

حجت الاسلام میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان، نیز در این مراسم تازه مسلمان را به مقاومت وپایداری در راه دین دعوت کرد و گفت: دین مبین اسلام مکتبی کامل برای سعادت بشر است.

وی با بیان اینکه این جوان ایتالیایی، بزرگترین تصمیم زندگی خود را گرفت، افزود: مکتب اسلام، مکتبی کامل است که مسیر زندگی و سعادت بشر را نشان می دهد.

مرد ایتالیایی که سی و چند ساله به نظر می رسد از حضورش در ایران می گوید و اینکه در رشته زمین شناسی مطالعات زیادی در کشورمان و دیگر کشورهای دنیا داشته است و حالا آمده تا به کامل ترین دین خالق آسمان ها و زمین تشرف پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان، در ادامه از مزایای دین مبین اسلام برای سخن گفت و مترجم تازه مسلمان به آرامی سخنان نماینده ولی فقیه را برای تازه مسلمان بیان کرد.

«جاکم مو ماریا تابی تا» ایتالیایی زمین شناس است و  چند سال به کشورمان سفر کرده است.

در ادامه مرد تازه مسلمان اولین نمازش  دردفتر نماینده ولی فقیه در لرستان خواند ونماینده ولی فقیه در استان یک جلد کتاب قرآن را به وی هدیه داد.

خبرگزاری شبستان

دیگر رهیافتگان ایتالیایی را اینجا ببینید

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار