تاریخ انتشار :

پیتر آنجلو بوتافوکو،

به لطف خدا اول اسلام را شناختم و بعد مسلمانان را

پیتر آنجلو بوتافوکو، روزنامه‌نگار سرشناس ایتالیایی پس از نوشتن کتابی درباره داعش، تمایل خود برای گرویدن به اسلام را علنا ابراز کرده و نام «جعفر» را برای خود برگزید.

slide2 (1)

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا، پیتر آنجلو بوتافوکو، روزنامه‌نگار سرشناس ایتالیایی که برای روزنامه کثیرالانتشار «ایل فولیو» قلم می‌زند، اخیرا کتابی به نام «جنگ وحشیانه صلیبی؛ جنگ اسلام ـ خلیفه بر سر دروازه‌های شهر رم» را نوشته و در آن علت تولد و رشد گروه‌های تکفیری و افراطی مانند داعش را بررسی کرده است.
این کتاب توسط مؤسسه انتشاراتی معتبر «بومپیانی» منتشر شده است و بوتافوکو در آن تمایل خود برای گرویدن به اسلام را علنا ابراز کرده و انزجار خود را از عملکرد جنایتکارانه گروه‌های تکفیری نشان داده است.
وی می‌گوید: در دینی که کشتن یک بی‌گناه را حتی بدون اشاره به دین، مسلک و نژاد او برابر با کشتن تمامی انسان‌ها می‌داند چگونه می‌توان عملکرد این جنایتکاران را به آن دین نسبت داد.
این روزنامه‌‌نگار ایتالیایی می‌نویسد: این گروه‌های تکفیری نه به دست ما غربی‌ها؛ بلکه به دست خودشان از بین خواهند رفت، عمل آنان به مثابه یک خودکشی آرام است.
بوتافوکو در پایان کتاب اسم جعفر را برای خود برمی‌گزیند و می‌گوید به لطف خدا اول اسلام را شناختم و بعد مسلمانان را و اکنون در جایگاهی هستم که بتوانم اسلام را به شما ایتالیایی‌ها بشناسانم.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار