تاریخ انتشار :

دیه گو ردرد

جوان آمریکایی: با آثار امام خمینی مسلمان شدم.

این جوان آمریکایی که ۵ ماه پس از حادثه ۱۱ سپتابر به اسلام گرویده است ۲۳ سال سن دارد و دانشجوی هنرهای آزاد دانشگاه سونی نیویورک است مذهب شیعه را اختیار کرده است.

images

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان : یک جوان تازه مسلمان شده آمریکایی مطالعه کتاب های امام خمینی (ره) پس از حادثه ۱۱ سپتامبر را عامل اصلی پذیرش خود به دین اسلام خواند.

دیه گو ردرد که نام علی اکبر را برای خود برگزیده است گفت: من قبل از انتخاب دین اسلام احساسات و تجاربی در زمینه تطبیق اندیشه های زندگی غربی داشتم و در درونم با تمامی این افکار و اندیشه ها در ستیز بودم و به دنبال یک نظام اعتقادی برای زندگی و درک واقعیت اطراف و هستی بودم.

این جوان آمریکایی که ۵ ماه پس از حادثه ۱۱ سپتابر به اسلام گرویده است ۲۳ سال سن دارد و دانشجوی هنرهای آزاد دانشگاه سونی نیویورک است مذهب شیعه را اختیار کرده است.

وی افزود : در آمریکا زندگی غیر مذهبی حاکم به این مسئله پاسخ نمیدهد و این زندگی بی بند و بار همجنس بازی را تحمل می کند و خانواده ها در این نظام اعتقادی مشکلات متعددی دارند و من قادر به مصالحه با این نوع نظام اعتقادی نبودم.این سوال برای من مطرح بود که ما برای چه در دنیا هستیم و چگونه و به چه شیوه ای باید زندگی کنیم و بهترین راه زندگی چگونه است و روابط میان پدر و مادر و کودکان چگونه باید باشد چرا که این مسئله عامل مهمی است.تمام این فرآیند موجب شد که من ۵ ماه پس از ۱۱ سپتامبر در آمریکا شروع به مطالعه ای درباره ایران و آیت الله خمینی بکنم و در این رابطه کتابی از ایشان را خواندم.

وی افزود: ایران تنها کشوری است که در برابر فشارهای آمریکا ایستاده و جهان اسلام نیز باید در برابر این فشارها ایستادگی کند.علی اکبر افزود : من چندی پیش یک سخنرانی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب ایران را می خواندم. که بهترین راه ایستادگی در برابر فشارهای آمریکا پیروی از اسلام است.

منبع: مهدیس

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار