تاریخ انتشار :

ملودی بیکر

بانوی تازه مسلمان امریکایی: شرمساریم اگر حق بندگی خدا را به جای نیاوریم

من آزادی در ایران را مدیون و منتسب به انقلاب اسلامی می‏دانم و معتقدم که انقلاب اسلامی به زنان سراسر جهان فرصت‏های بیشتری برای شکوفایی داده و نیز احترام و ارزش لازم را به اندیشه‏ های آنان قائل شده است و فکر می‏ کنم که زنان ایرانی با ایمان، توان و حمایت خود، از مردان در راستای تلاش و کوششان در مسیر انقلاب پشتیبانی کردند.

20140530_151312_clip_image002

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) در میان روزهایی که می‏ گذرد شرمساریم اگر حق بندگی خدا را به جای نیاوریم و آن وقت بی‏ دوست چه بی‏ پناهیم ما.  وی از کسانی است که چشمان خود را بر روی حقایق عالم نبسته و با توکل بر خدا با حقیقت اسلام آشنا گشته است.
 لطفاً خودتان را معرفی کنید.
بنده فاطمه دهدشت هستم که البته اسم آمریکایی من ملودی بیکر می‏باشد. متأهل و دارای دو فرزند به نام‏های هادی ۱۷ ساله و سارا ۱۵ ساله می‏ باشم.
 در حال حاضر در ایران مشغول چه کاری هستید؟
بنده استاد دانشگاه امام صادق علیه السلام می ‏باشم و بسیار خوشحال هستم که در یک کشور اسلامی ـ انقلابی به حقیقت اسلام و اهل بیت علیهم السلام رسیده‏ ام و می‏توانم در این کشور معنای آزادی الهی و حقیقی را درک نمایم.
از سرگذشت خودتان برایمان بگویید.
بخشی از خاطرات نخستین من در مورد انقلاب اسلامی مربوط به امام خمینی محبوب قدس سره الشریف می‏باشد. وقتی در مورد انقلاب اسلامی می ‏اندیشم، ویژگی خاص و منحصر به فرد بودن آن به ذهنم خطور می‏ کند و اهمیت نقش رهبری ایشان در انقلاب اسلامی و وقتی به امام خمینی می‏ اندیشم، صلح و آرامش برایم تداعی می‏ گردد.


خاطرات دیگر من پیرامون ملت شجاع ایران است و اینکه چگونه در جریان انقلاب متحد شدند و یکدیگر را حمایت کردند. برای من به عنوان یک مسلمان آمریکایی، انقلاب اسلامی درهای بسیاری را در جهت هرچه بهتر و بیشتر شناختن اسلام و فهمیدن این مسئله که اسلام آزادی حقیقی است برخلاف آنچه که در غرب دموکراسی خوانده می‏شود، برایم گشود.
 انقلاب مردم ایران را چگونه ارزیابی می‏کنید؟
من گمان می‏ کنم که اگر ملت ایران بتوانند حقیقت قدرت و عظمت خود را در مقابل غرب به نمایش بگذارند، شاید سایر کشورها نیز با الگوبرداری از انقلاب ایران اقدام مشابهی را انجام داده و من خوش‏بین هستم که در آینده چنین خواهد شد و حکومت‏های اسلامی بیشتری را در سراسر جهان خواهیم داشت.
به نظر شما فرق زنان ایرانی و غربی در چیست؟
بنده معتقدم که زنان ایرانی در مقایسه با زنان غربی از آزادی حقیقی برخوردار هستند. اگر چه امروزه بسیاری از آنها آنرا درک نمی‏ کنند، ولی در آینده این مسئله را خواهند فهمید.
با داشتن تجربه اندکی در ایران و آمریکا می‏توانم بگویم که آزادی و احترام موجود در ایران حقیقی است و برخلاف جو حاکم در آمریکا که در آنجا چون من به خدای واحد و بلاشریک اعتقاد داشتم و حجاب را زینت خود می‏ دانستم، تروریست خطاب می‏ شدم.


من آزادی در ایران را مدیون و منتسب به انقلاب اسلامی می‏دانم و معتقدم که انقلاب اسلامی به زنان سراسر جهان فرصت‏های بیشتری برای شکوفایی داده و نیز احترام و ارزش لازم را به اندیشه‏ های آنان قائل شده است و فکر می‏ کنم که زنان ایرانی با ایمان، توان و حمایت خود، از مردان در راستای تلاش و کوششان در مسیر انقلاب پشتیبانی کردند.
من بسیار مغرورم به ملت ایران به خاطر اینکه سرانجام در مقابل دولت آمریکا در جریان انقلاب و شاه ایستادگی نمودند و دیگر ظلم و ستم آنان را تحمل نکرده و شکستشان دادند.

Melody Baker

 

چه آرزویی برای کشور ایران دارید؟
امیدوارم که ایران همچنان به پیشرفت و توانمند شدن ادامه دهد و در کلیه عرصه‏ ها به ویژه پزشکی و استفاده صلح‏ آمیز از انرژی هسته‏ ای به رشد چشم گیری برسد و می‏دانم که ایران ان‏شاءالله بسیار قدرتمند و توانمند خواهد شد تا حدی که برای ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف آماده گردد.
 چه احساسی دارید از اینکه مسلمان هستید و به حقیقت یگانگی خدا دست یافته ‏اید؟
به مسلمان بودن خود افتخار می‏کنم و اینکه با مردی ایرانی ازدواج کرده‏ ام و ایشان تاکنون در تمام عرصه ‏های زندگی مرا حمایت نموده اند.
 آیا از اینکه در ایران زندگی می‏کنید، راضی هستید؟
بسیار خوشحالم که در ایران زندگی می‏کنم؛ زیرا بر خلاف مردم آمریکا، مردم ایران مهربان هستند و به دیگران بسیار احترام می‏ گذارند و از خداوند متعال سپاسگذارم که مرا برای این مسیر انتخاب و هدایت نمود

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار