تاریخ انتشار :

هوشینو

وقتی پروژه اسلام هراسی “۱۱ سپتامبر” یک بودایی را مسلمان کرد

شاید برای عناصر و اعضای اصلی اتاق فکرهای اسلام هراسی در غرب بسیار نا امید کننده باشد که یک بانوی ژاپنی، حادثه ۱۱ سپتامبر به عنوان نقطه عطف اسلام هراسی ها و تکرار پیاپی نام اسلام و مسلمان در رسانه ها را دلیل اصلی گرایشش به دین محمدی می داند.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  آتوسوکو هوشینو از دل سرزمینی آمده است که شاید گمان کنید هیچ وابستگی سیاسی و اقتصادی ندارد و روی پای خودش ایستاده است. اما روایت بانوی تازه مسلمان ژاپنی از سرزمین آفتاب روایت تاریکی است.

مردم ژاپن تحت تأثیر سیاه نمایی رسانه ها اطلاعی از ماهیت انقلاب ایران ندارند

وی  در خصوص آگاهی های اجتماعی در ژاپن و رسیدن پیام آزادی و عدالت اسلام و آنچکه بعد از انقلاب اسلامی ایران در دنیا گذشته است، پاسخ داد: خبری نیست… یعنی خیلی خبری نیست… مردم عادی در ژاپن حقیقتا چیزی از انقلاب اسلامی نمی دانند فکر می کنند چیزی شبیه یک کودتا پیش آمده و دگرگونی شده است.

 آتوسوکو که نام «فاطمه» بر خود نهاده است، گفت: سیاه نمایی های انجام شده از اسلام، انقلاب ایران و حضرت امام خمینی (ره) آنقدر زیاد است که تصورش را شاید نکرده باشید. این سیاه نمایی سدی ایجاد کرده است که مردم معمولی برای فهم بیشتر تلاش نکنند.

BBC و VOA شاگرد NHK ژاپن هم نیستند

وی ادامه داد: شاید شنیدن این موضوع برای شما عجیب باشد که BBC و VOA در برابر شبکه NHK ژاپن چیزی از جنگ روانی و وارونه نشان دادن حقایق نمی دانند و به قول همسرم جلوی ان لنگ پهن می کنند.

هوشینو تصریح کرد: تمام تلاش مدیا در ژاپن ممانعت از شناخت حقایق اسلام و ترویج اسلام هراسی است و هر روز هم برای این هدف از شیوه های گوناگون و جدیدی استفاده می کنند. حتی در ترجمه لغت به لغت حقایق برای مردم سرباز می زنند.

وی تصریح کرد: در گذشته گروهک های تروریستی مثل طالبان و القاعده با همین نام های خود در رسانه ها معرفی می شدند اما امروز می بینید که بی بی سی داعش را دولت اسلامی یاد می کند. اما رسانه های ژاپن گام را فراتر نهاده و از داعش به کشور اسلامی یاد می کنند. این درحالی است که در ادبیات ژاپنی فرق زیادی بین دولت اسلامی با کشور اسلامی است.

خانم هوشینو ادامه داد: من چندین بار از طریق ایمیل و پیامک به این شبکه های ژاپنی اعتراض کردم که این ترجمه شما درست نیست. اما متاسفانه در ژاپن الان مردم فکر می کنند که داعش متشکل از بسیاری از سرزمین های اسلامی و یک کشور مورد علاقه مسلمانان است.

رسانه های ژاپن در اختیار صهیونیستهاست/ مردم ژاپن صلح را به قیمت قبول ظلم انتخاب کرده اند

وی افزود: امروز تردیدی نیست که پشت پرده بسیاری از رسانه ها در ژاپن مخصوصا در ان اچ کی، صهیونیستها هستند. بعد از شکست ژاپن در جنگ جهانی دوم نفوذ صهیونیستها در بسیاری از مراکز مهم در ژاپن بسیار زیاد و غیر قابل انکار است.

خانم هوشینو اظهار داشت: همین هم باعث شده است که فرهنگ ژاپن به سمتی سوق داده شود که با اصل و ریشه خود بسیار متفاوت باشد. مردمی که تا ۶۰ سال پیش فرهنگی به نام سامورایی داشتند و این برایشان قداست داشت امروز به نحوی عافیت خواه و بی تفاوت شده اند که حاضرند هر ظلمی را بپذیرند به بهای اینکه در صلح باشند.

این بانوی مسلمان ژاپنی گفت: انسانهایی که فرزندان همان سامورایی ها هستند امروز به راحتی تن به ظلم می دهند. ژاپن امروز رسما مستعمره ایالات متحده است، کشور من یک کشور مستقل نیست. آمریکایی ها به همراه رسانه های صهیونیستی سیاست را از میان جوانان ژاپنی از بین بردند.

وی با اشاره به دلایل این تلاش رسانه ها برای دوری جوانان ژاپنی از سیاست گفت: آیت الله مدرس می گوید که سیاست ما عین دیانت ماست… این یعنی اگر فهم سیاسی نداشته باشیم فهم دینی هم نخواهیم داشت. بنابر این عمده دلیل این جهت دهی به افکار عمومی در ژاپن دوری آنها از یافته های دینی است.

پیام رهبر انقلاب به اروپا دوای مشرق زمین هم هست

هوشینو در پاسخ به سوال مرصاد در خصوص چرایی نگاهی که در ایران به زاپن وجود دارد به گونه ای که به عنوان یک قط مستقل صنعتی شناخته می شود، گفت: این تکنولوژی در اختیار ژاپن نیست و این است که می بینید آمریکا هر وقت بخواهد یک کمپانی بزرگ ژاپنی را از مدار خارج می کند.

وی تصریح کرد: یکی از دلایلی که توجه من به پیام اخیر رهبر انقلاب به جوانان غرب خیلی زیاد معطوف شد این بود که آقا از جوانان سوال کردند که چقدر از اسلام خارج از آنچه که رسانه ها به آنها می گویند اطلاع دارند؟ به همین دلیل در حال ادیت و ترجمه پیام ایشان به زبان ژاپنی هستم چرا که معتقدم ای پیام به جوانان شرق نیز هست و خیلی خیلی به درد آنها می خورد.

خانم فاطمه گفت: این کار را به این دلیل انجام می دهم که معتقدم در کشور های شرق آسیا از جمله ژاپن به همان اندازه که به تبلیغ دینی نیاز است به تبلیغ سیاسی نیز نیاز داریم. فقر سیاسی در ژاپن بیداد می کند و باید در ایم مسیر تلاش بسیار زیادی داشت

یازده سپتامبر مرا به اسلام کنجکاو کرد

آتوسوکو هوشینو در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص چگونگی آشناییش با اسلام و مسلمان شدنش اشاره کرد و گفت: من در کشوری زندگی می کردم که تعداد مسلمانانش بسیار بسیار اندک هستند. در خانواده ای بزرگ شد که بودایی و از سویی هم مسیحی بودند. بنا بر این گرایش من به اسلام برای آنها پذیرفتنی نبود.

 وی افزود: ابهامات زیادی در خصوص مسائل دینی و اعتقادی در ذهن من بود که بودا و مسیحیت نمی توانستند به آن پاسخ بدهند. در جستجوی پاسخ به این ابهامات بودم که با قرآن آشنا شدم. از اسلام تا آن روز تنها می دانستم که به سمت قبله ۵ بار در روز نماز می خوانند و به سمت مکه می ایستند و گوشت خوک و شراب نمی خورند.

 عموی من نماینده بودایی ها در مجلس ژاپن بود و عموی دیگرم روحانی مسیحی است و به همین دلیل اطلاعات خوبی از دو دین داشتم اما اسلام را خوب نمی شناختم. وقتی حادثه ۱۱ سپتامبر پیش آمد و حادثه بزرگ را دیدم و البته تلاش رسانه ها برای نسبت دادن آن به اسلام متوجه شدم که باید در باره اسلام تحقیق کنم.

 آشنایی من با قرآن باعث شد بسیاری از ابهاماتی که در ذهنم بود پاسخ بگیرد و در واقع دروغ بزرگ ۱۱ سپتامبر باعث شد من در فکر فرو بروم که این حادثه بزرگ چرا به اسلام نسبت داده می شود که دروغ های بزرگ برای پنهان کردن واقعیت های بزرگ است.

 وی ادامه داد: من کنجکاو شدم. چون به خاطر ۱۱ سپتامبر هروقت تلویزیون را روشن می کردم نامی از اسلام و مسلمانان می شنیدم. با خودم گفتم که باید در خصوص دینی که دومین دین دنیاست بیشتر از این بدانم. و مطمئن بودم کسانی که با حقیقت هستند نیازی به دروغ گویی ندارند.

 من تحقیق کردم در سایتهای اسلامی و هر شب قرآن می خواندم و بیشتر آرام می شدم. آیاتی که می گفت به خدا توکل کنید و آرام باشید به من بسیار آرامش می داد. من همان موقع به وسطه کتابهایی که از اساتید غیر ژاپنی در مورد اسلام گرفته بودم با این که این منابع بسیار محدود بودند اما مسلمان شده بودم.

طرد شدن از خانواده تا آمدن به ایران

 من وقتی به خانواده ام در مورد مسلمان شدنم می گفتم فکر می کردند که با آنها شوخی می کنم. وقتی بسیاری از چیزهایی که می خوردند من نمی خوردم مرا سرزنش می کردند. گاهی فکر می کردند من جن زده شده ام و به عادت خرافی خود دور من نمک می ریختند و ورد می خواندند. خانواده من متمول بودند اما کم کم از سوی آنها طرد شدم. به حدی که در شهر خودم احساس غریبی می کردم.

 خانم فاطمه هوشینو ادامه داد: در همان غربت و تنهایی با قرآن آرام می شدم و شبها در اینترنت در سایت های اسلامی به دنبال سوالاتم بودم تا ابهاماتم پاسخ داده شود. هشت سال در این وضعیت گذشت تا با همسرم در یکی از همین سایتها آشنا شدم. آروزیم این بود که همسرم ایرانی و مسلمان باشد. ایران سرزمین ارزوهایم بود جایی که مسلمان بودن محدودیت نبود و می‌شد در آن آزادانه حجاب داشته باشم و کار کنم.

امداد امازاده برای رسیدن فاطمه به ایران

علی ابراهیم نژاد همسر ایرانی خانم آتوسوکو (فاطمه) هوشینو نیز در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: ما ۸ سال تمام عواطف خود را سر انگشتان خود روی کیبورد می گذاشتیم و سخن می گفتیم.هشت سالی که خیلی سخت گذشت اما به هر حال گذشت و فاطمه به ایران آمد. آمدن او به ایران خیلی سخت بود، دستگاه اداری ژاپن همکاری نمی کرد و من آمدن او و اجازه دادن مأمورین فرودگاه برای خروج او از ژاپن را مدیون یک عنایت بزرگ هستم.

 japan

وی افزود: روزی که همسرم با گریه به من زنگ زد و گفت که به او اجازه خروج نمی دهند دیگر دچاز استیصال شده بودم. وقتی بر اساس عادت در مسیر راه خود کسی را سوار کردم خانمی بود که از من خواست او را به امام زاده ای ببرم. وقتی رفت از او خواستم برای حل مشکلم دعا کند و آن بانوی پیر هم به من وعده داد که شک نکن حاجتت روا می شود چون چیزی نبوده که از این امام زاده بخواهم و به من ندهد. چند دقیقه از پیاده شدن او نگذشته بود که همسرم زنگ زد و گفت دارد سوار هواپیما می شود.

 همسرم عاشق بی بی فاطمه زهراست. می گفت حضرت زهرا مهریه اش اندک بوده و من یک سکه بیشتر مهریه نمی خواهم. بعد هم گفت حضرت زهرا مهریه اش را صرف خرج خانه کرده و او هم سکه اش را فروخت و خرج خانه کرد..

منبع: مرصاد نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار