تاریخ انتشار :

آگوستین زوالیوس ومحمد جواد اجود

کتاب‌های استاد مطهری الهام‌بخش یک مسیحی برای مسلمان‌شدن

خلیل معتقد است دین اسلام کامل ترین دین است و برای همه زمان‌ها، شرایط و مسائل راه حل و جواب دارد. قرآن کتاب آسمانی مسلمانان دارای هیچ تحریفی نیست و می‌توان با ژرف‌نگری در آن به مسائل پاسخ داد.

 

.13910503000575_PhotoA

 

 

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )،مستبصرین در جمع مردم از رایحه اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه واله) می‌گویند

«آگوستین زوالیوس»  اهل آرژانتین است که قبلا کاتولیک بوده است. وی چند سال پیش و پس از اسلام آوردن نام زیبای «خلیل» را برای خود بر می‌گزیند. خلیل در آرژانتین لیسانس هنر و انسانشناسی گرفته و اکنون  در قم زندگی می‌کند و تسلط خوبی روی زبان فارسی دارد.

خلیل در خصوص نحوه مسلمان شدنش، خطاب به مردم می‌گوید: یکی از دوستانم چندسال پیش از من شیعه شده بود و از آنجایی که من او را قبل از مسلمان شدنش نیز به خوبی می شناختم تغییر شخصیت، رفتار و نگرشش در من تاثیر بسیاری گذاشت و تصمیم گرفتم در مورد علت تحول دوستم تحقیق جامعی انجام دهم.

این تازه مسلمان با راهنمایی دوستش به مسجدی می رود که متولی آن شخصی است که در ایران درس خوانده، وی کتاب هایی را به خلیل معرفی می کند که شامل کتاب های عرفانی و در ضمن کتاب های استاد شهید مرتضی مطهری بوده است.

خلیل با تحقیق بسیار و خواندن آن کتاب‌ها و به ویژه تحت تاثیر کتاب‌های آیت‌الله شهید مطهری با عنایت حق‌تعالی به دین مبین اسلام و مذهب تشیع می‌گرود.

خلیل معتقد است دین اسلام کامل ترین دین است و برای همه زمان‌ها، شرایط و مسائل راه حل و جواب دارد. قرآن کتاب آسمانی مسلمانان دارای هیچ تحریفی نیست و می‌توان با ژرف‌نگری در آن به مسائل پاسخ داد.

خلیل در مورد فضای حاکم بر آرژانتین در مورد اسلام و ایران می گوید: چون رسانه‌های آرژانتینی تحت سلطه صهیونیسم جهانی است، متاسفانه ایران هراسی و اسلام‌هراسی گسترده ای بر آرژانتین حاکم شده است.

مستبصر جوان ؛ «محمد جواد اجود» از کشور سریلانکاست.

محمد جواد پیش از گرویدن به تشیع، وهابی بوده است!

محمد جواد چند سال پیش و با تحقیق و تفحص بسیار به آیین شریف تشیع روی آورده است. او که در یک مجله وهابی ضد تشیع ویراستار مقالات بوده و مطالب بسیاری علیه تشیع خوانده است با نوری که با عنایت الهی بر دلش افتاده است تصمیم می‌گیرد در مورد تشیع از منابع غیر وهابی تحقیق کند و پایان این تحقیق حضور او در جمع شیعیان علی(علیه السلام) و محبان اهل بیت(علیهم السلام) است.

محمد جواد برای گرویدن به تشیع مسیر خطرناک و سختی را در پیش داشته است زیرا خانواده وی و اطرافیانش وهابی هستند، اما با توفیق الهی او موفق به این کار شده است.

اجود چند سال است در ایران زندگی می‌کند. وی لیسانس علوم قرآنی گرفته و به فارسی مسلط است. همسر محمد جواد نیز از که مذهب شافعی به تشیع گرویده است

محمد جواد در پاسخ به این سؤال که آیا پیشنهاد جدیدی از سوی وهابیان داشته است یا نه می‌گوید: عوامل وهابی خیلی تلاش دارند تا مرا به آیین خودشان برگردانند و حتی پیشنهادهای مالی زیاد و ادامه تحصیل در عربستان و زندگی در رفاه را به من داده‌اند؛ ولی خدا را شاکرم که شیعه هستم و قصد دارم درآینده را برای تبلیغ تشیع به سریلانکا بروم.

منبع: فارس-

 

 

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار