تاریخ انتشار :

بانوی مستبصر اوکراینی:

بامطالعه مسلمان شدم

پس از مطالعه مذهب شیعه بویژه از سوی همسرم که شیعه بود احساس کردم راه او اشتباه نیست و اعلام می‌کنم، بعد از پیغمبر(ص) من علی(ع) را به عنوان وصی قبول داشته و خدا، پیامبر(ص) و قیامت را قبول دارم.

 

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )به نقل از ـ ابنا ـ  بانوی جوان اوکراینی  به دین مبین اسلام و مذهب شیعه مشرف شد.

این بانوی جوان که « ورُنیکا» نام دارد و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی معماری است، روز گذشته به همراه نامزد و خانواده همسرش برای گرویدن به دین اسلام و مذهب شیعه به دفتر امام جمعه ساری رفت ورسما اسلام خود را  اعلام کرد.

ورنیکا که پس از انجام مراسم، نام مریم را برای خود برگزید، هنگام تشرف به مذهب شیعه گفت: پس از مطالعه مذهب شیعه بویژه از سوی همسرم که شیعه بود احساس کردم راه او اشتباه نیست و اعلام می‌کنم، بعد از پیغمبر(ص) من علی(ع) را به عنوان وصی قبول داشته و خدا، پیامبر(ص) و قیامت را قبول دارم  و عدالت خدا و امامت امیرالمؤمنین(ع) را می پذیرم و در میان عقاید اسلامی شیعه را برای خود انتخاب کردم.

او ادامه داد: شهادت و گواهی می دهم که پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) فرستاده خداست و آخرین پیامبر خداست و بعد از او پیامبری نخواهد آمد و می پذیریم که ۱۲ امام که اولین آن علی(ع) و آخرینش حضرت مهدی(عج) است همه جانشینان پیامبرند و اطاعت از آنها و گوش دادن به حرف آنها به امر خدا برای ما شیعیان واجب است و همه ی آن را قبول دارم.

اشتراک گذاری :


  1. ایزدی گفت:

    سلام

    موفق باشی

آخرین اخبار