تاریخ انتشار :

صنعت حلال

برگزاری جشنواره غذای حلال در ونکوور کانادا

جشنواره غذای حلال که Halal Ribfest نام دارد، سال گذشته در تورنتو کانادا برگزار شد و حالا قرار است از ۲ تا ۴ ژوئن (۱۲ تا ۱۴ خرداد) در ونکوور برگزار شود.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)به نقل از Daily Hive، در Halal Ribfest  امسال،‌ قرار است علاوه بر معرفی و حضور تهیه‌کنندگان غذا، برنامه‌های دیگری هم برگزار شود که شامل سرگرمی و مسابقاتی با محوریت غذا است.

جشنواره امسال در شهر سوری برگزار می‌شود. سوری شهری است در استان بریتیش کلمبیا در کانادا که بخشی از منطقه شهری ونکوور بزرگ بشمار می‌رود.

به گفته برگزارکنندگان این جشنواره، چشم‌انداز Halal Ribfest این است که تنوع در آمریکای شمالی را جشن بگیرد در حالی که شامل همه مصرف‌کنندگان از جمله مسلمانان می‌شود.

برگزار‌کنندگان در تلاش هستند تا از طریق رویدادهای اجتماعی خود فرصت‌های رشد را برای مشاغل محلی فراهم کنیم. هدف ما مهار اسلام‌هراسی و نژادپرستی با فراهم کردن بستری فراگیر برای همه است.

برگزارکنندگان این جشنواره با اشاره به تنوع فرهنگی در آمریکای شمالی و کانادا می‌گویند: آمریکای شمالی با بیش از ۶۶ فرهنگ از ۲۵۰ قومیت از سراسر جهان،‌ چند فرهنگی و متنوع است.

سنت‌ها، ارزش‌ها و سبک‌های زندگی ما با هم ترکیب می‌شوند تا یک موزاییک فرهنگی ایجاد کنند. کانادا خانه بیش از ۵ میلیون مسلمان است و هدف ما این است که طعم‌های حلال منحصر به فرد را از طریق یک تجربه معتبر حلال به نمایش بگذاریم.

جشنواره ما به طور انحصاری گوشت حلال را سرو و از محصولات حاوی گوشت خوک و الکل اجتناب می‌کند. خیریه Islamic Relif  یکی از حامیان این جشنواره است.

منبع:ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار