تاریخ انتشار :

مرسی ایگبه

بازیگر تازه مسلمان نیجریه ای:ورود به دین اسلام یکی از زیباترین تصمیمات زندگی‌ام بوده است

بازیگر و تهیه‌کننده فیلم نیجریه‌ای که به تازگی به دین اسلام مشرف شده است گفت که ورود به دین اسلام یکی از زیباترین تصمیمات زندگی‌اش بوده است.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از « tribuneonlineng»، «مرسی ایگبه»، بازیگر و تهیه‌کننده فیلم نیجریه‌ای که به تازگی به دین اسلام مشرف شده است گفت که ورود به دین اسلام یکی از زیباترین تصمیمات زندگی‌اش بوده است.

ایگبه که مادر دو فرزند و همسر « کاظم آدئوتی»،یکی از غول‌های تجارت در جهانی است، می‌گوید که به شدت از مسلمان شدنش هیجان‌زده است.ایگبه در ماه رمضان گذشته در حالی که با لباس پوشیده و به سبک اسلامی در انظار عمومی دیده شد، اعلام کرد که از مسیحیت به اسلام گرویده است.

این بازیگر و تهیه کننده نیجریه‌ای همچنین گفت که نام جدیدی برای خود انتخاب کرده است و دوست دارد که او را «حاجیه مینه» صدا کنند.این بازیگر در ادامه درباره زندگی به عنوان یک مسلمان، گفت که این یک سفر جدید هیجان انگیز برای او است.

ایگبه افزود: من مایلم به این سفر ادامه دهم و تمرین‌ها و یادگیری‌های بیشتری داشته باشم.

وی در این باره گفت: من واقعا در مورد سفر جدیدم به عنوان یک مسلمان هیجان زده هستم. می دانم که ممکن است برای برخی افراد عجیب به نظر برسد، اما این چیزی است که عمیقا به آن فکر کردم و خوشحالم که به این مرحله از زندگی ام رسیده ام.

تهیه کننده اهل نیجریه گفت: من یک زن صلح طلب هستم و خوشحالم ازاینکه خودم را پیدا کرده‌ام.

وی افزود: کار من به عنوان یک بازیگر به دلیل اینکه مسلمان شده ام به هیچ وجه با مشکل مواجه نخواهد شد و من دین و حرفه ام را در کنار هم خواهم داشت.

مرسی ایگبه در ۱ ژانویه ۱۹۷۸ در ایالت «ادو» نیجریه به دنیا آمد. او دومین فرزند یک خانواده پنج نفره است. تحصیلات ابتدایی خود را در مدرسه ابتدایی «سنت فرانسیس» گذراند و در مدرسه متوسطه «مریلند ایکجا» در لاگوس دببرستان خود را به پایان رساند.

او همچنین فارغ‌التحصیل دانشگاه پلی‌تکنیک «ایبادان» در ایالت «اویو» است، جایی که دکترای خود را در مطالعات مالی دریافت کرد. تو همچنین در سال ۲۰۰۱ از دانشگاه لاگوس در رشته هنرهای تئاتر فارغ التحصیل شد.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار