تاریخ انتشار :

ویژه برنامه سحر شبکه اصفهان

«همسایه با ماه» به میزبانی خواهر امام رضا(ع) از شبکه اصفهان

ویژه‌برنامه «هم‌سایه با ماه» با اجرای رسالت بوذری و کارشناسی مذهبی حجت‌الاسلام مسعود عالی، سحرهای ماه مبارک رمضان از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خواهر امام رضا(علیه السلام) به روی آنتن شبکه اصفهان خواهد رفت

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)ویژه برنامه سحر شبکه اصفهان با عنوان «هم‌سایه با ماه» با اجرای رسالت بوذری و کارشناسی مذهبی حجت‌الاسلام مسعود عالی، سحرهای ماه مبارک رمضان به‌مدت ۳۰ شب، ساعت ۳مداد از شبکه اصفهان پخش خواهد شد.

این ویژه برنامه از سحر پنج‌شنبه سوم فروردین‌ماه از حرم حضرت زینب -خواهر امام رضا(علیهماالسلام)- و با حال و هوای معنوی و متفاوتی به روی آنتن سیمای استان اصفهان خواهد رفت.
لازم به‌ذکر است حضرت زینب(سلام الله علیها)، دختر حضرت امام موسی کاظم(علیه السلام) و خواهر امام رضا(علیه السلام) است و حرم ایشان میعادگاه عاشقان اهل بیت علیهم السلام می‌باشد.

هم‌چنین ایجاد یکی از بزرگترین قطب‌های فرهنگی، زیارتی استان اصفهان جهت پاسخگویی به کلیه نیازهای فرهنگی با رویکرد دینی اقشار مختلف جامعه برای این مجموعه در حال طراحی و اجراست‌ و این موقعیت تماشایی به عنوان محل پخش برنامه “هم‌سایه با ماه” در نظر گرفته شده است.

این برنامه شامل بخش‌های مختلف کارشناسی، بازخوانی زندگی شهدا، مناجات‌خوانی، آشنایی با مساجد اصفهان، آشنایی با شاعران اصفهان، آشنایی با امام زاده ها و خیریه ها، مسابقه و… خواهد بود.

همچنین در ویژه برنامه “هم‌سایه با ماه” پویش سلام بر حسین(علیه السلام) نیز شکل گرفته که محور اصلی آن عرض ارادت خاص مخاطبین روزه‌اولی برنامه به حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) در قالب ویدیو از لحظات خاص افطار تا سحر با جایزه کمک هزینه سفر کربلا خواهد بود.

علاقه مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر و تماشای قسمت ها و پشت صحنه ها به شبکه های اجتماعی برنامه به آدرس @bamah_tv مراجعه نمایند.

منبع: ندای اصفهان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار