تاریخ انتشار :

جان جیمز یوبل

انحطاط اخلاق در غرب

«جان جیمز یوبل» محقق آمریکایی با اشاره به انحطاط اخلاق در غرب، گفت: ایالات متحده آمریکا در طول ۱۰۰ سال اخیر با تکیه بر صنعت ویرانگر انقلاب جنسی به سمت سقوط اخلاقی حرکت کرد و زنان قربانیان اصلی این صنعت آمریکایی هستند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)«جان جیمز یوبل» فعال سیاسی ضد صهیونیستی و محقق آمریکایی درباره انحطاط اخلاق در غرب گفت: در چند سال اخیر که در ایران بودم، با شمار زیادی از مردم ملاقات کردم و به مکان‌های مختلف رفتم. یکی از مسایلی که در این زمینه تجربه کردم، فقدان اطلاعات کافی نسبت به وضعیت آمریکاست.

یوبل افزود: سوء اخلاق در آمریکا از موضوعاتی است که هیچ ایرانی از آن درک درستی ندارد. غرق کردن ایالات متحده آمریکا در مسایل سوء اخلاقی باعث شد تا تحولات و تغییراتی از سوی رسانه‌ها در رویکردشان و ارایه مطالب به مردم شکل گرفت، به طوری که این رسانه‌ها به مسئله  مد و طرز لباس پوشیدن مردم پرداختند.

وی با اشاره  به بازه زمانی ۱۱۰ تا ۱۲۰ سال پیش  در آمریکا، گفت: قبل از این زمان بین اوایل ۱۸۰۰ تا ۱۹۰۰ معمولا زنان خوب و محافظه کارانه لباس می پوشیدند. این نوع پوشش شامل لباس‌هایی گشاد و بلند با آستین‌های بلند بود. همچنین با چیزی مثل روسری موهایشان را می پوشاندند. قبل از ۱۱۰ سال پیش شیوه لباس پوشیدن همین بود.

این محقق آمریکایی ادامه داد: در طول این ۱۰۰ سال اخیر اتفاقاتی شکل گرفت که بر رفتار و طرز پوشش زنان تاثیرگذاشت. در اوایل ۱۸۰۰ شماری از مردم از جمله یهودی‌ها به تولید چیزی پرداختند که به «پورن نرم» معروف است.

وی افزود: در طول سال‌های بعد، این صنعت را شکوفاتر کردند تا اینکه در سال ۱۹۶۰ «پورن سخت» روی کار آمد. پورن نیروی ویرانگر در ایالات متحده آمریکاست.

این فعال ضد صهیونیستی گفت: در حقیقت این صنعت ویرانگرترین انقلاب جنسی در آمریکا بود. متاسفانه به دلیل این انقلاب جنسی که الکل و اعتیاد نیز به آن اضافه شد، به همین دلیل انقلاب ویرانگرتر شد.

یوبل با اشاره به وجود کتابی با عنوان «سوداگران گناه»، گفت: این کتاب ۱۷۰ صفحه است، در حقیقت این کتاب صنعت پورنوگرافی و انقلاب جنسی را در آمریکا تشریح می کند. این کتاب به صورت پی دی اف و برخط در دسترس مردم قرار دارد. امیدواریم که این کتاب به زبان‌های عربی و فارسی ترجمه شود.

این محقق آمریکا ادامه داد: یک نکته مهم درباره مسئله غرق کردن آمریکا در مسئله غیراخلاقی این است که نگاه مردم را به اعمال جنسی و مسئله جنسیت عوض کرد. این امر پیشبرنده بود که باعث شد مردم به صورت عادی وارد اعمال جنسی شوند. این مسئله به گسترش بیماری‌های مقاربتی منتهی شد، همه درباره ایدز و اچ آی وی می دانند، اما بیماری‌های مقاربتی بیشتر دیگری مانند سفلیس و هرپس وجود دارد. این مسئله مطرح است که بیماری اچ آی وی بهتر از این دو بیماری است.

یوبل افزود: مسئله دیگر این است که گسترش سریع اعمال جنسی به افزایش سقط جنین منجر شد. از زمان ۱۹۷۰ که سقط جنین قانونی شد، ۱۵۰ میلیون سقط جنین در آمریکا اتفاق افتاد. این مسئله لطمات فیزیکی  و روحی بسیاری برای زنان داشت. به طوری که بسیاری از آنها پس از سقط جنین دچار افسردگی شدند که این مسئله ناشی از احساس گناه و کشتن بچه است و برخی از آنها به همین دلیل دست به خودکشی زدند.

وی ادامه داد: رسانه های ارتباط جمعی در آمریکا که برخی از آنها در دست یهودیان است، درباره سقط جنین و وضعیت زنان پس از این اقدام سخنی نمی گویند. گسترش پورنو گرافی در آمریکا قربانی کردن زنان به عنوان کالای جنسی است که این مسئله میزان بالای سوء استفاده جنسی از زنان را نشان می دهد. از دیگر تبعات غرق کردن مردم در اعمال جنسی، میزان بالای تعرض و تجاوز است.

این محقق آمریکایی در پایان سخنان خود گفت: مسئله‌ای که به غرق کردن بیشتر مردم آمریکا در مسایل جنسی کمک کرد، این است که زنان را به صورت عریان در انظار عمومی عرضه می کنند، بسیاری از آنها به سمت مواد مخدر سوق پیدا می کنند، بسیاری از آنها دچار بیماری‌های مقاربتی می شوند، به طوری که قبل از ۳۰ تا ۳۵ سالگی جان خود را از دست می دهند.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار