تاریخ انتشار :

ویوین دسنا

مسلمان شدن «ویوین دسنا» هنرپیشه مشهور هندی

رسانه های هندی از گرویدن «ویوین دسنا» هنرپیشه مشهور هندی به دین اسلام و ازدواج با یک روزنامه نگار مسلمان مصری خبر دادند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) به نقل از ارم نیوز، رسانه های هندی اعلام کردند: مسلمان شدن «ویوین دسنا» هنرپیشه مشهور هندی و ازدواج با یک روزنامه نگار مصری غافلگیر کننده بوده است.

دسنا (۳۴ ساله) با «نوران اسامه» روزنامه نگار مصری ازدواج کرده است و اکنون بیش از یک سال است که با هم زندگی می کنند.تغییر دین دسنا از مسیحیت به دین اسلام، زندگی او را تغییر داده است، به طوری که وی قصد دارد ماه رمضان روزه بگیرد.

وی در پاسخ به سوال یکی از کاربران صفحه خود در اینستاگرام گفت: او امسال به خاطر اسلام آوردنش تصمیم دارد ماه مبارک رمضان روزه خواهد گرفت.روزنامه هندوستان تایمز در اقدامی غافلگیرکننده از ازدواج او با یک دختر مصری مسلمان پرداه برداشت و نوشت که او بیش از یک سال از مسلمان شده و ازدواج کرده است.

دسنا در اظهارات قبلی خود گفته بود که ازدواج خود را مخفی نگه می دارد. حتی اگر ازدواج کند، احتمال کمی دارد که کسی از آن مطلع شود، ازدواج یک مسئله خصوصی است و باید همین طور بماند.

وی در پاسخ به  پرسش یکی از کاربران خود که پرسیده بود: آیا به حضرت عیسی (ع) ایمان دارید؟، گفت: «بله به او ایمان دارم.»دسنا همچنین در پاسخ به پرسش دیگر که آیا به حضرت محمد(ص) ایمان دارید؟، گفت: بله

پرسش دیگر این کاربر این بود که آیا ماه رمضان روزه خواهید گرفت، گفت: بله روزه می گیرم.نوران اسامه، همسر هنرپیشه مشهور هندی که روزنامه نگار است، به روزنامه هندوستان تایمزگفت: ۵ سال پیش برای مصاحبه با او تماس گرفتم .ماجرا پس از ۳ ماه رخ داد و از آن زمان نوران و ویوین جدا نشدند.

 این زوج که عروسی ساده ای داشتند، اکنون بین مصر و بمبئی زندگی می کنند و نوران برای یادگیری زبان عربی برای ویوین سخت کار می کند.

منبع:شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار