تاریخ انتشار :

مرکز «صدای مسلمانان»

رونمایی از کتاب «رحمت» با موضوع صلح در اسلام در گرجستان

مراسم رونمایی از کتاب «رحمت» نوشته «محمد بن یحیی النینوی» با موضوع عشق و صلح در اسلام در مرکز «تاریخ آتلانتا» گرجستان برگزار می شود.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )به نقل از « einnews»،مرکز «صدای مسلمانان» (VoM) با همکاری موسسه «مدینه» از مردم با پیشینه های دینی و مذهبی مختلف دعوت کرده است تا در مراسم رونمایی از کتاب «رحمت» نوشته دکتر «محمد بن یحیی النینوی» شرکت کنند.

مراسم رونمایی از این کتاب در روز ۵ مارس (یکشنبه ۱۴ اسفند) در مرکز «تاریخ آتلانتا» برگزار می شود. مرکز تاریخ آتلانتا یک موزه تاریخی و مرکز تحقیقاتی است که در «آتلانتا» گرجستان واقع شده است. این موزه در سال ۱۹۲۶ تأسیس شد و در حال حاضر شامل ۹ نمایشگاه دائمی و چند نمایشگاه موقت است.

کتاب «رحمت» مجموعه‌ای از آموزه‌های بنیادین اسلامی در مورد عشق و شفقت است که توسط محقق و الهی‌دان مشهور جهان، شیخ دکتر محمد النینوی، معلم و رهبر معنوی مشهور ساکن آتلانتا که مؤسسه مدینه را تاسیس کرده،به نگارش درآمده است.

شیخ النینوی در سه دهه گذشته صدای بزرگ جهانی برای صلح، شفقت بی قید و شرط، عشق و پیشرو برای مفهوم عدم خشونت بوده و در سطوح مردمی در سراسر آمریکای شمالی، اروپا، آفریقا و آسیا کار کرده است.

این اولین بار است که این مجموعه معارف نبوی به زبان انگلیسی ترجمه و ارائه می شود  که سهم درخشانی در عرصه آثار معنوی اسلامی خواهد داشت.

کتاب رحمت از مرزهای معمول ایمان و اعتقاد فراتر می‌رود و راهنمایی های عمیق‌تری که در جان همه سنت‌های دینی نهفته است، ارائه می دهد.

«رحیم شاه آخونخیل»، رئیس موسسه «صدای مسلمانان»، گفت: ما پذیرای مهمان ویژه «آندره دیکنز »،شهردار آتلانتا، مقامات بلندپایه، رهبران سیاسی، رهبران بین ادیانی و تأثیرگذاران از سراسر آتلانتا هستیم تا این اتفاق مهم ادبی و دینی را جشن بگیریم.

کتاب رحمت به زودی در سایت آمازون و سایر فروشندگان کتاب در دسترس خواهد بود.

صدای مسلمانان یک سازمان مردمی متعلق به مسلمانان آمریکایی مستقر در گرجستان است که مشارکت اعضای جامعه اسلامی را برای کیفیت بهتر زندگی، آزادی مذهبی، عدالت جهانی و حقوق بشر، برابری نژادی، فرصت های اقتصادی،حق رای و مقابله با اسلام هراسی تشویق می کند.

منبع:شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار