تاریخ انتشار :

آموزش و فرهنگ

لزوم آموزش دین به افراد و زیرمجموعه های سازمانها در حکومت اسلامی

حالا که مسئولین بیخیال فرهنگ و آموزش دین نشر آن شده اند خود مردم مومن و متدین باید از خانواده های خود و اطرافیان شروع کنند و معارف مهدوی و واجبات را به آنها آموزش دهند تا توسط عناصر پلید شیطان رجیم، حقیقت را گم نکنند و در هیاهو و جیغ و فریاد شیاطین جنی و انسی بتوانند راه درست را پیدا کنند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )– جلال طاهری– کاش اینقدر که دولت به فکر افزایش بی رویه حقوق یک عده از کارمندان دولت است به فکر آموزش و کار فرهنگی عمیق البته نه در حد برگزاری یک همایش و حیف و میل بودجه هم می بود.

خاطرم هست که ده دوازده سال پیش بود شبکه اول سیما، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت رسول خدا صلی الله علیه و آله؛ صداپیشگان فیلم سینمایی محمدرسول الله ساخته ی مرحوم مصطفی عقاد را دعوت کرده بود. مجری برنامه از صداپیشه ی نقش ابوسفیان پرسید که نظرش درباره نقشی که صحبت کرده چیست؟ و صداپیشه از جذابیت نقش ابوسفیان گفت که اول با پیامبر خدا دشمنی میکرد و آنقدر سرسخت بوده و کوتاه نمی آمده ولی بعد از فتح مکه، حقیقت را پذیرفته و با دل و جان اسلام را پذیرفته است!!! این صحبت دوبلور و صداپیشه ی ابوسفیان که با سکوت مجری برنامه همراه بود؛ نشان از ضعف جدی فرهنگ و سواد حداقل در کارمندان صدا و سیما داشت که هیچ شناختی از چهره پلید ابوسفیان نداشتند! اصلا پلیدی چهره ی ابوسفیان آنقدر زیاد است که جنایتکار زمان رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم که شروع آمدن اسلام است خود ابوسفیان و چهره جنایتکار زمان شکوفایی دین و معنویت و اسلام و ظهور حضرت مهدی علیه‌السلام هم به سفیانی شهرت دارد!

 

ارتباط یهودیت صهیونیستی با طایفه ی آل سعود جنایتکار و سعی در رواج فحشا و پاکسازی آهسته آهسته ی نشانه های خداپرستی در عربستان و خوب نشان دادن چهره ی وحشی ابوسفیان توسط فرزند خلفش بن سلمان؛ نشان از این دارد که آنها در راه هدف باطل خودشان چقدر محکم هستند و ما در راه حق و درست خودمان چقدر شُل و ضعیف عمل میکنیم.‌

 

مدتی پیش هم یکی از بازیکنان بیسواد فوتبال عکسی از یک زن بی حجاب منتشر کرد و نوشت در عربستان که مهد اسلام است، آزادی پوشش دارند!!! و در ایران این آزادی وجود ندارد!! حالا اینکه این بازیکن هیچ سواد و مطالعه ای ندارد بماند اما اینکه بودجه های میلیاردی هزینه چه چیزی میشود بدون توجه به اینکه برای سلامت و رشد افراد مجموعه ها باید آنها را با سواد کرد یک عیب بزرگ است که باید فکری بحالش کرد وگرنه باید اول غرق در فساد و فحشا و سقوط در رذالت و در نتیجه خودکشی هایی که نتیجه بی خدایی و حذف آینده حتمی بشریت؛ یعنی ظهور منجی عالم حضرت مهدی علیه‌السلام است؛ بود.

 

 

حالا که مسئولین بیخیال فرهنگ و آموزش دین نشر آن شده اند خود مردم مومن و متدین باید از خانواده های خود و اطرافیان شروع کنند و معارف مهدوی و واجبات را به آنها آموزش دهند تا توسط عناصر پلید شیطان رجیم، حقیقت را گم نکنند و در هیاهو و جیغ و فریاد شیاطین جنی و انسی بتوانند راه درست را پیدا کنند. انشاالله

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار