تاریخ انتشار :

راکیم هوانگ

اینفلوئنسر تازه مسلمان: من فکر می کنم که از وقتی به دنیا آمدم مسلمان بودم

اینفلوئنسر تازه مسلمان مستقر در انگلیس اخیرا ویدیویی از بازدید خود از مسجد «پوترا» در «پوتراجایا» تهیه کرده و تجربه های خود از این بازدید را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )به نقل از « worldofbuzz»، اینفلوئنسر تازه مسلمان مستقر درانگلیس اخیرا ویدیویی از بازدید خود از مسجد «پوترا» در «پوتراجایا» تهیه کرده و تجربه های خود از این بازدید را به اشتراک گذاشته است.

«راکیم هوانگ» در ویدیویی که در « TikTok » منتشر کرده است، در این باره گفت: من در حال حاضر در مالزی هستم و از زیباترین مسجد این کشور بازدید می کنم.

راکیم در این ویدئو نشان داد که به داخل مسجد می رود، وضویش را می گیرد و نمازش را اقامه می کند.

وی درباره مسجد پوترا گفت: این دیوانه‌کننده‌ترین و شگفت انگیزترین مسجدی است که من در عمر خود دیده ام. تا کنون مسجدی به این بزرگی و با این شکوه و عظمت ندیده است.

راکیم هوانگ در مصاحبه ای با ایندیپندنت گفت که علیرغم مخالفت والدینش او در ۸ مارس ۲۰۲۱ با گقتن شهادتین به دین اسلام تشرف پیدا کرد و مسلمان شد.

وی در این باره می گوید: من فکر می کنم که از وقتی به دنیا آمدم مسلمان بودم، اما در خانواده‌ای غیر مسلمان به دنیا آمدم و به این شکل بزرگ شدم و اکنون به همان دین خودم بازمی‌گردم.

هوانگ از زمان روی آوردن خود به اسلام تاکنون سفرهایش را با مسلمانان و دیگر علاقه مندان به اسلام در TikTok به اشتراک گذاشته است.او در این باره می گوید: دوستان من در TikTok بسیار از من حمایت می کنند. احساس می کنم من یک شبکه پشتیبانی زیبا در اطراف خود دارم.

مسجد «پوترا» که مقابل دریاچه دیدنی پوتراجایا قرار دارد مهم ترین بنای پوتراجایا در کوالالامپور مالزی و یکی از مدرن ترین مساجد جهان است. معماری اسلامی مسجد پوترا که نحوه تکامل طرح های مساجد در مالزی را نشان می دهد که آمیخته ای از طرح های سنتی، صنایع دستی محلی و استفاده از مصالح بومی است.

 الگوی این مسجد بر اساس معماری اسلامی ایرانی دوره صفویه با عناصری برگرفته از سایر فرهنگ های مسلمان است. این مسجد از گرانیت هایی به رنگ رز ساخته شده است که رنگ صورتی بسیار چشمگیری را ایجاد کرده است. ظرفیت این مسجد ۱۰ هزار نمازگزار است. حیاط مسجد هم دارای چشم اندازی با ویژگی های منحصر به فرد است و می تواند ۵۰۰۰ نفر دیگر را در خود جای دهد.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار