تاریخ انتشار :

تازه مسلمانان

انجیل خواندم تا مسلمان شدم

این بودایی تازه مسلمان که در حضور حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در محل مجلس شورای اسلامی به دین مبین اسلام تشرف یافت و به‌دلیل مسائل امنیتی خواستار عدم افشای نام خود شد، به خبرنگارفارس گفت که از طریق دوستان ایرانی‌اش با قرآن کریم آشنا شده است

به گزارش رهیافتگان به نقل از فارس: این بودایی تازه مسلمان که در حضور حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در محل مجلس شورای اسلامی به دین مبین اسلام تشرف یافت و به‌دلیل مسائل امنیتی خواستار عدم افشای نام خود شد، به خبرنگارفارس گفت که از طریق دوستان ایرانی‌اش با قرآن کریم آشنا شده است.

وی که پس از تشرف به دین مبین اسلام و بیان شهادتین نام خود را به ابراهیم تغییر داده، افزود: حدود ۵ سال قبل به پیشنهاد یکی از دوستان ایرانی همنامم به مطالعه قرآن پرداختم و بعد از آن سی ماه انجیل را مطالعه کردم و پس از مقایسه این دو کتاب آسمانی به دین اسلام گرایش یافتم.

این ژاپنی تازه مسلمان اظهار داشت: برای آشنایی با دین مسیحیت با کشیشان زیادی گفتگو کردم و متوجه شدم آنها قائل به تثلیث هستند و حضرت عیسی (س) را فرزند خدا می دانند در حالیکه از نظر قرآن آن حضرت هم مانند همه ما یک انسان است که از سوی خداوند برگزیده و به پیامبری مبعوث شده اند.

وی افزود: فرهنگ غرب بر روی مسیحیان در ژاپن تاثیر منفی گذاشته و آنها را شستشوی مغزی داده و مسیحیت در آسیا جنبه ناسیونالیستی پیدا کرده و در واقع آنها مسخ ایدئولوژی غربی شده اند و اصالت خود را از دست داده اند اما مسلمانان در برابر فرهنگ غرب به ویژه نوع آمریکایی آن مقاوم‌ترند.

این ژاپنی تازه مسلمان درباره جاذبه‌های دین مبین اسلام گفت: اسلام دین بسیار کاملی است و برای همه شئون زندگی انسان برنامه دارد و بر عدالت، مودت و محبت، برادری و برابری و استکبار ستیزی تاکید دارد؛ از نظر اسلام خداوند یکی است و نه زاده شده و نه مرگ و خواب دارد. “در قرآن کریم آمده است خداوند موجود است اما دیده نمی شود و مجموعه هستی را از هیچ به وجود آورده و بعد از مرگ، می تواند ما را دوباره به وجود آورد و هنگامی که می میریم، در روز معاد ما را برای پاسخگویی در خصوص رفتارمان در دنیا و اجرای عدالت بر می انگیزد”.

او در خصوص علت گرایش خود به مذهب تشیع نیز می گوید: درباره مذهب شیعه خیلی خوبی شنیدم و شیعیان روحیه استکبار ستیزی دارند و بیش از آنکه بر عربیت تاکید کنند، بر انسانیت و برابری تاکید دارند و برای شئون مختلف آزادی اهمیت فراوانی قائلند و در واقع تشیع به عنوان “مذهب آزادی” برای من دوست داشتنی است.

اسلام دین بزرگی است که اگر از عظمت آن با خبر شویم، دیگر از آن دست نخواهیم کشید اما بسیاری از انسان ها تحت تاثیر تبلیغات منفی غربی ها، این دین را مشکل ساز می دانند.

امروز آمریکا و هم‌پیمانان آن اسلام هراسی را به طور جدی پیگیری می کنند و ایده‌های آمریکایی در ژاپن حکم‌فرماست؛ در حالی‌که اسلام دین رافت و عطوفت و حضرت محمد (ص) پیامبر رحمت است و اسلام دین تفکر و بهترین آیین برای متفکران است.

این ژاپنی تازه مسلمان در پایان متذکر شد که مسلمانان در ژاپن به دشواری زندگی می کنند و دستگاه امنیتی این کشور با حساسیت موضوع گرایش به اسلام را رصد می کند و با همکاری سرویس های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس برای کسانی که به اسلام گرایش یابند، درد سر آفرینی می کند.

اشتراک گذاری :

آخرین اخبار