تاریخ انتشار :

انجمن

هدیه گل شیعیان مقیم فرانسه به غیرمسلمانان پاریس

ده نقطه پاریس، شاخه‌های گل به همراه کارتی که روی آن، به پیام‌های حضرت امام حسین(علیه السلام) مزین شده، به رهگذران اهدا شد.

56ab2efe91a7ca50494f9b507616341c

 

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )،اعضای انجمن “حسین کیست؟” که به تازه گی در اروپا و از جمله در فرانسه به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است، همزمان با ورود به سال نو میلادی در حرکتی شاخه گل رز، به شهروندان فرانسوی و غیر فرانسوی هدیه دادند.

یکی از هدیه دهندگان گل درباره اهداف این حرکت گفت: اینجا جمع شدیم تا با این کار پیام امام حسین(علیه السلام) را که پیامی جهانی است منتشر کنیم، می‌خواهیم بگوییم که امام حسین(علیه السلام) زیر بار ظلم و زور نرفت و آزادنه زندگی کرد به همین خاطر راهش و حرکتش جاودانه و ابدی باقی ماند.

بر اساس برنامه ریزی اعضای این انجمن در ده نقطه پاریس، شاخه‌های گل به همراه کارتی که روی آن، به پیام‌های حضرت امام حسین(علیه السلام) مزین شده، به رهگذران اهدا شد. هدف تاسیس این انجمن در اروپا معرفی اهداف نهضت امام حسین(علیه السلام) است.

یکی دیگر از اعضای این انجمن هم گفت: ما می‌گوییم این گل را بپذیرید بنام کسی که از ارزش‌های فراوانی برخوردار است یعنی امام حسی (علیه السلام) که در جنگ با شیاطین پیروز میدان بود، ما می‌گوییم اگر به پیام امام حسین(علیه السلام) و عاشورا عمل شود جهان شاهد این همه ظلم و ستم نخواهد بود.

منبع: ابنا

اشتراک گذاری :


  1. موحد دوست گفت:

    سلام
    من یک معلم هستم از وقتی که با سایت شما اشنا شدم خیلی استفاده کردم وسعی می کنم مطالب رو به دانش اموزانم هم منتقل کنم تا با زیبایی های اسلام اشنا بشن و حقیقت رو درک کنن
    بازهم متشکر

آخرین اخبار