تاریخ انتشار :

فرهنگ

آسیب های نقاشی روی صورت کودکان معصوم!+ عکس

در بعضی از خانه های بازی و فرهنگسراها، اصلا یک میز آرایش و دهها رنگ و لعاب و قلم مو گذاشته اند تا بچه های بی گناه را به آنچه که نفس خودشان می خواهد، تبدیل کنند!

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)لیلا طاهریکودک معصوم در دنیای بازی ها خیلی چیزها یاد می گیرد از جمله اینکه هیجانات پنهانش را بیرون بریزد و در دنیای بزرگترها غرق نشود. اما خیلی از بزرگترها آگاهانه یا ناآگاهانه نمی دانند با کارهای بعضا خودسرانه شان چه بلایی بر سر این معصومیت کودکان می آورند، یکی از این کارهای خودسرانه، استفاده از صورت کودکان معصوم به عنوان دفتر نقاشی بزرگترهاست!! با این توجیهه که خود کودکان، دوست دارند!! یعنی اگر کودک زهر دوست داشته باشد هم، به او می دهند!! این رفتار غلط که پیامدهای بدی برای کودکان در پی خواهد داشت؛ کم کم به یک تفریح در اکثر برنامه های فرهنگی و مذهبی، تبدیل شده است!! حتی در برنامه های مذهبی مثل غرفه های عید نیمه شعبان!!

 

البته در بعضی موارد، این نقاش ها چنان جوگیر می شوند که عکس حیوان یا شیطان را با تمام جزئیاتش روی صورت کودک بیچاره پیاده می کنند!! کودک معصوم، این انسان اشرف مخلوقات؛ با کارتونها و بازیهای یارانه ایی که در آنها غرق شده است، حیوانات و شیاطین به اشکال متفاوت، برایش قهرمان شده اند و بعضاً با این شخصیتها انس گرفته، قطعا از این نقاشی خوشحال می شود اما این سواستفاده از روح لطیف و پاک آنهاست. چه اینکه از همان کودکی به او یاد می دهند که روی چهره ات نقاشی کن!! در حالیکه در دنیا افرادی که از نظر شخصیت و هویت در درجه پایینی هستند؛ همچون اوباش و خواننده ها و بازیگرانی که به نداشتن نجابت و هرزگی شهره اند؛ از رنگ آمیزی چهره استفاده می کنند.

 

 

و اینکه دختران و پسران را آماده می کنند برای خودآرایی. تا به جای سرگرم بازی شدن، درگیر آینه و رنگ و لعاب صورت شوند. و از همه مهمتر اینکه باید به کودک آموخت که این حیوان، آرزو میکند که ای کاش مثل تو انسان می بود و در این بین، اخلاقیات و ارزشها را به طور غیر مستقیم به او یاد داد؛ نه اینکه او را شبیه یک حیوان درآوریم و بگوییم حالا تو یک سگ یا گربه یا شیطان هستی!

 

 

در فرهنگ منحط و منحوس غرب که خداو خالق هستی بخش را از انسانها گرفته اند، این نقاشی چهره و بدن را هم کم کم تبدیل به یک نماد کرده اند، نمادی از بردگی شیطان و غلیان شهوات و خوی حیوانی!

حال سوال اینجاست چرا قرار است بچه های معصوم ما، درگیر چنین فرهنگ پست و حقیری بشوند!!

 

 

در بعضی از خانه های بازی و فرهنگسراها، اصلا یک میز آرایش و دهها رنگ و لعاب و قلم مو گذاشته اند تا بچه های بی گناه را به آنچه که نفس خودشان می خواهد، تبدیل بکنند! بی آنکه به پیامدها و آسیب ها و فرهنگسازیی که انجام می دهند فکر کنند.

اشتراک گذاری :


  1. کاربر آنلاین گفت:

    مطلب دقیقی رو اشاره کردین که متاسفانه امروز در کشور ما بسیار زیاد شده.

  2. علی گفت:

    عالی بود

  3. ظهور نزدیک است گفت:

    بله واقعا یه بچه که اینجوری بار بیاد وقتی بزرگ شد دچار کلی انحراف میشه و قبح خیلی چیزا براش ریخته

  4. 1364 گفت:

    بچه های معصوم را به اشکال شیطانی و حیوانی در میارن

  5. ایمان گفت:

    بله کار درستی نیست ممنون از مطلب درست تون

    • دلتنگ خدا گفت:

      باید یه قانون براش بذارن ، قانون اساسی نیاز به خیلی اصلاحات داره، هر کشوری یه خط قرمزهایی داره، ایران هم یه کشور اسلامیه و باید خط قرمز و قاون های اسلامی داشته باشه

    • نرجس گفت:

      اینها ظلمه در حق فرزندان پاک و معصوم ما

آخرین اخبار