تاریخ انتشار :

بنیاد مطالعات اسلامی ابن سینا

انتشار ترجمه روسی «پیامبر رحمت»

ترجمه روسی کتاب «پیامبر رحمت» مشتمل بر گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره پیامبر(ص) در روسیه چاپ و منتشر شد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) این کتاب با حمایت بنیاد مطالعات اسلامی ابن سینا در مسکو و همکاری معاونت بین‌المللی مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی به همت انتشارات صدرا در روسیه منتشر شده است.

بنا به اعلام بنیاد مطالعات اسلامی روسیه(ابن سینا)، این اثر شامل گزیده‌ای از بیانات حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای(مد ظله العالی)، رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد(ص) است و «اسماعیل گیبادولین» آن را به زبان روسی ترجمه کرده است.

همچنین دو نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان در غرب و آمریکا و دولتمردان غرب، در پایان کتاب به زبان روسی نوشته شده است.

پیامبر رحمت  شامل مجموعه بیانات حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای(مد ظله العالی) درباره‌ پیامبر(ص) از ولادت تا بعثت و دوران زندگانی آن حضرت در مکه و مدینه تا پایه‌گذاری تمدن اسلامی است.

این اثر از سوی معاونت بین‌الملل مؤسسه فرهنگی پژوهشی انقلاب اسلامی و با تلخیص و ویراستاری «محمدحسن مقیسه» در سال ۱۴۰۰ برای نخستین‌بار به چاپ رسید.

منبع:ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار