تاریخ انتشار :

لئوناردو جاستون هیرمان

مسلمان شدن لئوناردو جاستون هیرمان، شاعر و هنرمند آرژانتینی در مسجد الاقصی

لئوناردو جاستون هیرمان، شاعر و هنرمند آرژانتینی در صحن مسجدالاقصی به اسلام مشرف شد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از الجزیره، رسانه های اهل قدس بخش هایی از فیلم مسلمان شدن لئوناردو جاستون هیرمان، شاعر و هنرمند آرژانتینی را در داخل مسجدالاقصی پخش کردند.

هیرمان با همراهی منجد صالح، دیپلمات فلسطینی در مسجدالاقصی حاضر شد و شهادتین را گفت و مسلمان شد. حاضران بعد از مسلمان شدن وی فریاد الله اکبر سردادند.

هیرمان، «رئیس اتحادیه بین المللی نویسندگان برای آزادی» به قدس اشغالی سفر کردند. هیرمان در جریان سفر به اراضی اشغالی فلسطین با مسئولان محلی فلسطین نیز دیدار کردند.

این شاعر آرژانتینی همچنین با استاندار قلقلیه دیدار کرد و گفت: جهان از مسئله فلسطین با خبر است، اما چشم ها به ایالت متحده آمریکا دوخته شده است.

وی مقاومت مردم فلسطین در برابر اشغالگران را ستود و از اینکه به فلسطین آمده است، ابراز خرسندی کرد.

وی اظهار کرد: ما از طریق اتحادیه بین المللی نویسندگان چهره حقیقی فلسطین را به جهانیان نشان خواهیم داد و از مقاومت فلسطین تا آزادی این سرزمین حمایت خواهیم کرد.

هیرمان، نویسنده و هنرمند تجسمی و شاعر، متولد ۱۹۷۵ آرژانتین است و در نمایشگاه های هنری بسیاری شرکت کرده است و تالیفات بسیاری در زمینه ادبیات شعر دارد که در شبکه های اجتماعی در جهان قابل مشاهده است.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار