تاریخ انتشار :

سازمان خواهران مسلمان آیر

برگزاری جشنواره فرهنگی با هدف حمایت از زنان مسلمان در دوبلین

یک سازمان متشکل از داوطلبان زن مسلمان در شهر دوبلین ایرلند، برنامه سالانه فرهنگی خود را با هدف تقویت همزیستی بین مسلمانان و جامعه این کشور ماه آینده برگزار می‌کند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )به نقل از دوبلین لایو، گروهی از زنان مسلمان در دوبلین، ماه آینده میزبان یک رویداد چند فرهنگی خواهند بود تا همزیستی بین جامعه مسلمانان و جامعه غیرمسلمانان ایرلند را تقویت کنند.

سازمان خواهران مسلمان آیر(The Muslim Sisters of Eire) روز پنج شنبه ۴ آگوست (۱۳ مرداد) این برنامه را در پارک فونیکس دوبلین برگزار خواهند کرد.

لورن اکانر (Lorraine O’Connor ) بنیانگذار این گروه گفت: این برنامه راهی است که مردم برای نوشیدن یک فنجان چای و صحبت کردن دور هم جمع شوند. این یک راه خوب برای از بین بردن موانع بین جوامع است و امسال، تمرکز ما روی بچه‌ها است.

وی افزود: ما می خواهیم والدین و فرزندان از هر پیشینه دینی و نژادی گرد هم بیایند و با هم ترکیب شوند. حضور کودکان در کنار هم عالی خواهد بود. آنها نژاد، رنگ یا مذهب را نمی‌بینند.

روز سرگرم کننده خانوادگی شامل انواع فعالیت‌ها از جمله نقاشی صورت، سرگرمی‌های کودکان، بازی در باغچه، تزیین با حنا، فوتبال، غذا، غرفه‌های صنایع دستی و غیره خواهد بود.

این رویداد مجموعه‌ای از فعالیت‌های جذاب برای همه خانواده‌ها است که در ابتدا در سال ۲۰۱۹ برگزار و با استقبال خوبی از سوی کسانی که در آن شرکت کردند مواجه شد.

خواهران مسلمان آیر یک گروه از زنان مسلمان داوطلب ساکن دوبلین ایرلند است. هدف این سازمان حمایت از زنان، به ویژه زنان مسلمان و تشویق همزیستی و همکاری با یکدیگر در جهت صلاح جامعه است.

 

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار