تاریخ انتشار :

هیتر ماتئوس

تازه مسلمان‌انگلیسی:تصویر غرب از زیبایی تصویری اشتباه است

ماتئوس می‌گوید: من طی مراسمی و در مقابل یک روحانی مراسم شهادتین را به جا آوردم و پس از آن چندین خواهر مسلمان به من حجاب دادند و چندین کتاب اسلامی نیز به من هدیه کردند که فوق‌العاده بود.

nf00251810-2

 

 

به گزارش رهیافتگان به نقل از ایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، هیتر ماتئوس، نزدیک به چهار هفته است که به دین اسلام گرویده است و معتقد است اسلام برای او “عشق و شادی” آورده است، چیزی که او در زندگی “سطحی” گذشته خود نداشت.

ماتئوس مادر دو فرزند است و دو ماه پس از بازگشت از تعطیلات از منطقه تفریحی “ایبیزا” در دریای مدیترانه به اسلام گروید.

وی ضمن اینکه معتقد است تصویر غرب از زیبایی تصویری اشتباه است، می‌گوید: من فکر می‌کردم برای اینکه احساس خوبی داشته باشم باید رفتار خاصی انجام می‌دادم و یا لباس‌های خاصی به تن می‌کردم اما من هم اکنون می‌بینم که دختران چه تصویری از خود برای سایرین به ویژه مردان ارائه می‌کنند.

ماتئوس خاطرنشان می‌کند: حجاب یک نوع احترام به خود است، اگر شما با یک روش لباس بپوشید و یا رفتار کنید، چه درست چه غلط، با شما با یک روش خاص رفتار خواهد شد. اسلام به من عشق واقعی را یاد داده و نه احساسات غلط و شهوت را. من حتی هم اکنون در ازدواج سنتی منطق می‌بینم.

بر اساس تحقیقات انجام شده هم اکنون در انگلیس تعداد افرادی که طی ۱۰ سال گذشته به اسلام گرویده‌اند از ۱۰۰ هزار نفر فراتر رفته است که دو سوم آنان زنان هستند و میانگین سنی آنها ۲۷ سال است.

ماتئوس می‌گوید: همسر سابق من به اسلام گرویده بود و من تلاش داشتم به او ثابت کنم راهش اشتباه است بنابراین نسبت به اسلام بسیار مشکوک شدم و برای تقویت موضع خود در مجادلات خود با همسرم، مطالعات خود را درباره اسلام افزایش دادم.

اگر چه ماتئوس و همسرش در سال گذشته طلاق گرفتند اما ماتئوس مطالعه درباره اسلام را ادامه داد تا اینکه چهار هفته پیش به اسلام گروید.

ماتئوس می‌گوید: من طی مراسمی و در مقابل یک روحانی مراسم شهادتین را به جا آوردم و پس از آن چندین خواهر مسلمان به من حجاب دادند و چندین کتاب اسلامی نیز به من هدیه کردند که فوق‌العاده بود.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار