تاریخ انتشار :

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی،

آموزش مجازی درست‌خوانی قرآن کریم در گوگل درایو

۶۰ فیلم آموزش درست‌خوانی قرآن کریم با همکاری اداره‌کل بین‌المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به تفکیک درس و تمرین در قالب ۳۵ جلسه ضبط و در محیط «گوگل درایو» بارگذاری شد.‌

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت ماه رمضان و با همکاری اداره‌کل بین‌المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، فیلم‌های دیجیتال آموزش درست‌خوانی قرآن کریم پس از آماده‌سازی و تدوین، به منظور تسهیل در بهره‌برداری و نشر حداکثری در محیط «گوگل درایو» بارگذاری شد.

این بسته قرآنی با هدف آشنایی هر چه بیشتر ایرانیان و فارسی‌زبانان خارج از کشور با قرائت صحیح کتاب آسمانی مسلمانان، تهیه و تدارک دیده شده است.

مدیریت تدریس مجموعه درست‌خوانی قرآن کریم را حجت‌الاسلام علی قاسمی به عهده دارد و با همکاری وی تعداد ۶۰ فیلم آموزش درست‌خوانی به تفکیک درس و تمرین در قالب ۳۵ جلسه آموزشی ضبط شده است.

برخی از سرفصل‌های آموزشی شامل کسب مهارت در خواندن حروف دارای فتحه و کسره و ضمه، تلفظ صحیح حروف اختصاصی زبان عربی، کسب مهارت خواندن حروف دارای الف، یاء، واو مدی، کسب مهارت خواندن حروف دارای تنوین، درست‌خوانی حروف ساکن، شناخت حروف ناخوانا، مهارت‌افزایی خواندن حروف مقطعه، خواندن حروف تنوین‌دار در کنار همزه وصل، شناسایی علائم وقف و ابتدا، خواندن کلمات دارای اقلاب و ادغام، کسب مهارت در قرائت کلمات خاص و شناخت برخی علائم راهنماست.

علاقه‌مندان به یادگیری روش‌های درست‌خوانی آیات و سوره‌های سراسر نور و معنویت قرآن کریم می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://drive.google.com/drive/folders/۱InPYX۲jKt۶rWGdjXAjJgRFJx۳e۱ifrDn نسبت به مشاهده فیلم‌های آموزش درست‌خوانی قرآن اقدام کنند.

منبع:ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار