تاریخ انتشار :

رپورتاژ خبری 1

نکات مهمی که در طراحی سایت آموزشی در تبریز باید بدانید!؟

شرکت پارسیان وب در حوزه طراحی سایت در تبریز فعالیت می کند. پارسیان وب  با بهره مندی از  حرفه ای ترین برنامه نویسان در طراحی سایت آموزشی در تبریز آماده ارائه خدمات و مشاوره در حوزه های مختلف (از جمله طراحی سایت با فرمت های مختلف مانند شرکتی، حرفه ای، فروشگاهی، آموزشی و …) است.

در اینجا قصد داریم اهمیت راه اندازی و طراحی سایت آموزشی در تبریز را بررسی کنیم. امروزه اغلب صاحبان کسب و کارها و مدیران استارتاپ ها به اهمیت داشتن یک سایت اینترنتی به عنوان بستری برای تبلیغ و بازاریابی واقف هستند. از این رو شاهد هستیم که تعداد  سایت های فروشگاهی، سایت های شرکتی و شخصی، سایت های آموزشی و علمی و …  زیاد شده است.

طراحی سایت آموزشی در تبریز یک کسب و کار نوپا و پردرآمد

طراحی سایت آموزشی در تبریز می تواند برای خیلی از افراد به عنوان یک بستر کم هزینه برای کسب درآمد باشد. با طراحی سایت آموزشی در تبریز شما می توانید آموزش های مختلف در زمینه های متفاوت را بر روی آن قرار دهید. این آموزش ‌ها می ‌تواند هم به صورت صوت،  هم به صورت متن یا  حتی ویدیو باشد (البته مسلم است که اگر شما آموزش های ویدئویی را  در سایت خود داشته باشید، به واسطه اینکه ترافیک سایت شما بالا خواهد رفت، قاعدتاً نتایج بهتری  خواهید داشت). اما باید به میزان پهنای باند و حجم سایت خود هم توجه داشته باشید.

در کل به واسطه این که امروزه نیاز به آموزش و ارتقای دانش در همه زمینه ها لازم و ضروری است، شما می توانید با استفاده از این کار، مخاطبان زیادی را به سمت سایت خود جذب کنید. طراحی سایت آموزشی در تبریز نیازمند آشنایی کافی با مخاطبان و  به اصطلاح جامعه هدف است. به همین دلیل توصیه می کنیم در هنگام طراحی سایت در تبریز به این نکات توجه فرمایید. یعنی در نظر بگیرید که مخاطبان شما به چه چیزی نیاز دارند یا تخصص شما در چه موضوعی است. سپس متناسب با نیازهای مخاطبان خود آموزش های کاربردی را ارائه دهید. همچنین هزینه در طراحی سایت خیلی مهم هست که با هزینه متعارف سایت آموزشی شما طراحی شود. قیمت طراحی سایت در تبریز به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه مواردی که در تعرفه طراحی سایت تاثیر دارد خواهیم پرداخت.

 

توجه به ظاهر و قالب ها در هنگام طراحی سایت آموزشی در تبریز

متناسب با آموزشی که قرار است  در سایت آموزشی خود ارائه دهید، حتما باید رنگ بندی مناسب را اجرا کنید. رنگ بندی و چیدمان جذاب در طراحی سایت آموزشی در تبریز می تواند به اندازه کافی مخاطبان را جذب کند. خیلی از وقت ها نیز باید تمام توجه خود را به سایز و نوع فونت بدهید. این موضوع می‌تواند در اغلب موارد به زیبایی سایت شما کمک کند.

حتماً برای شما پیش آمده است که در هنگام استفاده از یک سایت به مشکل خورده اید. یعنی مسیریابی بسیار سختی را داشته اید و دچار سردرگمی در قسمت‌های مختلف یک سایت شده اید.  بعضاً نرم ‌افزارها  نیز این ویژگی را دارند. اما یکی از کارهای بسیار خوبی که می‌ توانید در این زمینه انجام دهید این است که با ایجاد مسیریابی آسان در منوها و زیر منوها، فعالیت کاربران خود را آسان تر کنید.

اگر شما بخواهید که سایت زیبا و  بهتری داشته باشید و مخاطبان شما با یکبار مشاهده سایت، علاقه‌ مند به حضور بیشتر در آن باشند، باید از تصاویر خلاقانه و باکیفیت استفاده کنید. تصویرهای مناسبی که بتواند در تمام پلتفرم ها مورد استفاده قرار بگیرد و به اصطلاح ریسپانسیو باشد. تصاویری که نه به اندازه کافی کوچک باشند که مخاطب دچار مشکل شود و نه به اندازه کافی بزرگ باشند که باعث  حجم بیشتر خود سایت و سنگین تر شدن آن و کاهش سرعت بارگذاری شوند.

اهمیت سرعت سایت در هنگام راه اندازی سایت آموزشی

یکی از جدیدترین بررسی ها نشان می دهد که وقتی که برای اولین بار کاربر وارد  یک سایت می شود، اگر بیشتر از ۷ ثانیه بارگذاری سایت طول بکشد، آن کاربر دیگر در سایت نخواهد ماند و به سایت دیگری مراجعه می‌ کند. از این رو تا آنجا که ممکن است باید با استفاده از روش های بهینه سازی و سئو سایت، هم بتوانید سرعت سایت را بالا ببرید و هم بتوانید زمان بارگذاری  محتوای سایت ها را به حداقل برسانید. البته تمام این ها مربوط به برنامه نویسی و نوع طراحی سایت آموزشی در تبریز هستند. در واقع این مطلب کاملا تخصصی است و  بیشتر به انتخاب هاست مناسب و CDN یا شبکه توزیع محتوا بستگی دارد. اما اگر قصد طراحی سایت برای هر منظوری از جمله طراحی سایت آموزشی در تبریز دارید حتماً به سرعت آن توجه کنید. انتخاب هاست مناسب و استفاده از تمام ویژگی هایی که باعث می شود سرعت سایت شما بالا برود، از نکات مهم و ضروری در هنگام طراحی و راه اندازی سایت است. همچنین با شرکت در دوره های آموزش سئو در تبریز می توانید سرعت سایت خود را افزایش دهید و هم سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانید.

 

ریسپانسیو بودن صفحات سایت

دوباره تاکید می‌کنیم سایت‌ های ریسپانسیو یا اصطلاحاً واکنشگرا برای بهتر شدن بازدید و فروش و کسب درآمد شما بسیار مناسب هستند. از این رو همواره در هنگام طراحی سایت، واکنش گرا  بودن آن را مورد بازبینی قرار دهید.  خیلی از افراد امروز از طریق گوشی‌ های تلفن همراه وارد مرورگرها می شوند.

شما با طراحی سایت آموزشی در تبریز می توانید به اندازه قابل توجهی کسب درآمد کنید و می توانید در یک حوزه ای که به آن تسلط دارید ( مثلا آموزش تدریس ریاضی برای دانش آموزان دبیرستانی) ویدیو تهیه کنید و آن را در سایت خود بارگذاری کنید. مسلما افراد برای دیدن این ویدئوها هزینه‌ای را پرداخت می‌کنند.  اگر ویدیوهای شما با کیفیت و کاربر پسند باشند، قطعاً میزان دانلود و خرید آن ها بالا خواهد بود و  این کار می تواند به عنوان یک کسب و کار بسیار خوب در نظر گرفته شود.

پارسیان وب مرکز تخصصی طراحی سایت آموزشی

شرکت پارسیان وب در حوزه طراحی سایت در تبریز فعالیت می کند. پارسیان وب  با بهره مندی از  حرفه ای ترین برنامه نویسان در طراحی سایت آموزشی در تبریز آماده ارائه خدمات و مشاوره در حوزه های مختلف (از جمله طراحی سایت با فرمت های مختلف مانند شرکتی، حرفه ای، فروشگاهی، آموزشی و …) است. شما می توانید با مراجعه به سایت ما به نشانی   www.parsian-web.comاز خدمات طراحی سایت در تبریز ما استفاده کنید.

ما در مجموعه پارسیان وب سعی کرده ایم تمرکز اصلی خود را بر سه موضوع طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت و بازاریابی اینترنتی قرار دهیم. سه اصلی که اگر برای هر کسب وکاری رعایت شوند می توانید در کوتاه مدت نتایج اقتصادی آن ها را به خوبی مشاهده کنید. برای دریافت این خدمات که شامل لیست امکانات سایت آموزشی،
قیمت طراحی سایت آموزشی در تبریز و سفارش طراحی سایت آموزشی در تبریز هستند  حتما به سایت ما مراجعه بفرمایید.

 

اشتراک گذاری :


  1. سپنجا گفت:

    چه سایت قشنگی دارین

آخرین اخبار