تاریخ انتشار :

آخر الزمان

هر روز سوره نور بخوانید تا ظلمت شیطان از میان برود

حضرت امام صادق علیه السلام می فرمایند: هر روز سوره نور بخوانید تا ظلمت شیطان از میان برود چه آنکسی که اسیرشیطان شده است و چه خانواده ی مومنی که ترس از اغوای شیاطین را دارد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)  لیلا طاهری– در روایت داریم در آخرالزمان اگر مومنی کافریا کافری مومن شد؛ تعجب نکنید! چون فقط یک لحظه اختیارتان را به شیطان بدهید تا عریانتان نکند دست از سرتان برنمیدارد. و البته این اختصاص به همه ما دارد که با نماز و مراقبه به ریسمان الهی چنگ بزنیم و بجای دود، نور را در خانه هایمان جاری سازیم. برای هم بزرگان دینمان می گویند همیشه خودتان را به خدا بسپارید وهیچگاه وقت به کارخوبتان مغرور نشوید به همین دلیل است که این رذایل اخلاقی، از شیطان یک وسوسه گر مطرود ساخت تا بجبران راندگی از درگاه خدای متعال انسان را با برهنگی ازچشم خدای بسیارغیرتمند و باحیا بیندازد. و دنیایی که شیاطین انسانی و جنی؛ خدا را از مردم بگیرد، مردم به سرعت با هزاران بهانه و عذرتراشی به سمت عریانی برهنگی و سقوط و هلاکت می روند.

چه بسیار مردمان محجوب و باحیا بودند که فریب این اغوای شیطان را خوردند و با جملاتی چون چه زشت شدی!‌ تو زشتی! ووو… خودشان را از انسانیت به کمتر از حیوانی که عقلی برای تفکر و خلاقیت ندارد نزول دادند . البته وقتی معیار در جوامع بشری زیبایی جسمی و چهره قرار بگیرد این اغوا به شدت نتیجه می دهد و از این انسان فلک زده یک موجود رسوا و هلاک می سازد.

شیطان سوگند خورد که تو ای انسان! تا عریانت نکنم دست از سرت برنمیدارم تا از چشم خدا بیفتی و با من به قعر جهنم بیایی. آنوقت برای زیباتر شدن در نگاه غیر از همسر؛ دست به هر کاری خواهی زد، و برای جلوه گری و اینکه نامحرمان و ناکسان بیشتری تو را بستایند تا عریانی کامل پیش می روی، و صدای قهقه های شیطان را در لابه لای موسیقی های تندی که می شنوی حس می کنی پس شیطان به گواه قران، از این انسان مسخ شده به گناه فرار می کند که چه زود خدایی که از مادر بر تو مهربانتر است را با منی که دشمنی کینه توزانه به تو دارم فروختی.

حضرت امام صادق علیه السلام می فرمایند: هر روز سوره نور بخوانید تا ظلمت شیطان از میان برود چه آنکسی که اسیرشیطان شده است و چه خانواده ی مومنی که ترس از اغوای شیاطین را دارد. و اینکه شیاطین و ملائکه بو میکشند و هر جا وسیله گناه یا خود گناه انجام شود آن وسیله همچون ماهواره، دور نشود و گناه به توبه نیانجامد شیاطین مانند مارها و عقربهای ترسناک در آن خانه لانه میکنند و ملائکه که واسه رزق و عنایت به اهل خانه هستند را می رانند..

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار