تاریخ انتشار :

جامعه برادفورد

جایزه چهارمین مراسم اهدای جوایز مسجد بیکن انگلیس به مرکز المصطفی رسید

مرکز المصطفی که در سال ۲۰۰۲ در منطقه «گرلینگتون» تأسیس شد، جوایز «بهترین خدمات مدرسه» و «بهترین طراحی آینده» را در چهارمین مراسم اهدای جوایز مسجد بیکن انگلیس به دست آورد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)به نقل از «thetelegraphandargus»، مرکز المصطفی که در سال ۲۰۰۲ در منطقه «گرلینگتون» تأسیس شد، جوایز «بهترین خدمات مدرسه» و «بهترین طراحی آینده» را در چهارمین مراسم اهدای جوایز مسجد بیکن انگلیس به دست آورد.

 بیکن مسجد (Beacon Mosque) نام شرکتی است که رده‌بندی مساجد را در جهان بر پایه استانداردهای خود انجام می‌دهد و تاکنون بیش از ۱۰۰۰ مسجد در سراسر جهان را رتبه بندی کرده است

 اهدای این جوایزکه  از سال ۲۰۱۸ آغاز شد برای شناسایی نقش مثبت مساجد شهرهای سراسرانگلیس ایجاد شد.

مرکز المصطفی  از سوی جامعه برادفورد برای دریافت این جایزه نامزد شده است.

مقوله «بهترین خدمات مدرسه» به دنبال شناسایی متولیان مساجد و تیم‌های مدارس است که از توسعه و حفظ یک محیط آموزشی جامع برای کودکانی که در مدرسه‌های قرآنی شرکت می‌کنند حمایت کرده‌اند.

«بهترین طراحی آینده» یک مقوله جدید برای سال ۲۰۲۱ است که به دنبال پاداش دادن به تیم های متولیان مساجدی است که در حال ساختن امکانات و ساختمان های جدید و نوآور هستند.

داوران این مسجد در حال بررسی مساجد جدیدی هستند که اخیرا ساخته شده اند یا در مرحله برنامه ریزی پیشرفته هستند که زیبایی، طراحی با کیفیت بالا، پایداری را به نمایش می گذارند و می توانند خدمات خارج از مناسک عبادی را برای جامعه گسترده تر دربر گیرند.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار