تاریخ انتشار :

لنکشایر انگلیس

برگزاری تور به منظور آشنایی غیرمسلمانان با اسلام در مسجد سلام لنکشایر انگلیس

مسجد «السلام» واقع در «فالوود» در «لنکشایر» انگلیس پذیرای بیش از ۴۰ نفر برای برگزاری تور به منظور آشنایی غیرمسلمانان با اسلام و ارزش های آن است.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )به نقل از « blogpreston»، مسجد «السلام» واقع در  «فالوود» در «لنکشایر» انگلیس پذیرای بیش از ۴۰ نفر برای برگزاری تور به منظور آشنایی غیرمسلمانان با اسلام و ارزش های آن است.

مهمانان در بدو ورود با قهوه عربی گرم و سنتی و خرما پذیرایی شدند تا خاطره ای خوب از بازدید مسجد در ذهنشان بر جای بماند.

این برنامه که توسط بنیاد نور برگزار شد، شامل سخنرانی های کوتاهی در مورد مسجد «السلام» و جایگاه مسجد در میان مسلمانان، ایمان اسلامی، خط عربی و یک جلسه پرسش و پاسخ بود.

یکی از سخنگویان بنیاد نور در این باره گفت: ما از اینکه پذیرای بیش از ۴۰ بازدیدکننده بودیم، بسیار مفتخر هستیم و امیدواریم که موفق به آشنایی غیرمسلمانان با اسلام ،ارزش ها و زیبایی های آن شده باشیم.

وی افزود:ما از حضور مردان،زنان و کودکان از همه ادیان و با پیشینه های مختلف برای بازدید از این مسجد و شرکت در این تور استقبال کردیم.

این عضو مسجد السلام همچنین گفت: مسجد «السلام» مسجد بسیار زیبایی است ،مسجدی که با طراحی منحصر به فرد و ویژگی های متمایزش شناخته شده و مشخص است.

اسامی حاضران به زبان عربی نوشته شده بود و به تمامی حاضران یک کیف هدیه به عنوان تشکر برای پذیرفتن دعوت از این بازدید داده شد.

منبع:شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار