تاریخ انتشار :

«منیوتوبا» کانادا

برگزاری دوره آموزشی تاریخ اسلام در مسجد وینکلر کانادا

مسجد «وینکلر» در «منیوتوبا» کانادا یک دوره آموزشی ویژه در مورد تاریخ اسلام برگزار کرده است و ورود همه افراد برای استفاده از این دوره را آزاد گذاشته است.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) به نقل از «pembinavalleyonline»، مسجد «وینکلر» در «منیوتوبا» کانادا یک دوره آموزشی ویژه در مورد تاریخ اسلام برگزار کرده است و ورود همه افراد برای استفاده از این دوره را آزاد گذاشته است.

خواجه لطیف، مدیر دبیرخانه هیئت مدیره مسجد به نمایندگی از روستای منیتوبا اعلام کرد که درهای این مسجد برای آشنایی غیرمسلمانان با تاریخ اسلام به روی همه افراد گشوده شده است.

وی افزود: مسلمانان در کانادا به دلیل تبلغات منفی که علیه آنها وجود دارد بسیار بدنام شده اند و این به خاطر عدم آگاهی افراد بسیار ناشناخته است.

لطیف همچنین گفت: بسیاری از مردم نمی دانند اسلام چیست یا مسلمانان چه کسانی هستند؛ تنها اطلاعات آنها به سال ۲۰۱۱ برمی گردد که حملات تروریستی به برج های دوقلو در آمریکا انجام شد و پس از آن تبلیغات منفی عیه مسلمانان شدت گرفت.

وی خاطرنشان کرد، دلیل دومی که آنها می خواهند مطالبی را درباره اسلام با دیگر کانادایی ها به اشتراک بگذارند این است که برخی از سنت های آنها به مرور زمان از گذشته تا کنون از بین رفته است.

مدیر دبیرخانه هیئت مدیره مسجد گفت: برای مسلمانانی که به کانادا مهاجرت می کنند مهم است تا در جامعه پذیرفته شوند و بتوانند کمک های خوبی در جامعه ای که در آن زندگی می کنند،انجام دهند.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار