تاریخ انتشار :

تازه‌های نشر در آلمان

انتشار کتاب «اسلام‌هراسی» در اروپا به زبان انگلیسی

کتاب «اسلام‌هراسی» از تازه‌های نشر در آلمان به زبان انگلیسی است که در سال ۲۰۲۱ برای شرح تأثیر تفکرات ضد اسلامی منتشر شده است.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)بحث بر سر اعتقادات مذهبی به خصوص باورهای اسلامی به یک موضوع جدی در کشورهای اروپایی تبدیل شده است. در حال‌ حاضر، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، مملو از کلیشه‌ها و اطلاعات نادرست درباره برخی از ادیان به ویژه اسلام است.

حتی گروه‌های راست افراطی در اروپا تلاش می‌کنند تا ذهن کودکان و نوجوانان را نیز تحت تأثیر خود قرار دهند و در این راه از هر روشی استفاده می‌کنند. در مقابل مسلمانان نیز تلاش می‌کنند به تمام گروه‌های سنی در اروپا نشان دهند که تا چه اندازه اسلام‌هراسی باعث نفاق در این قاره خواهد شد.

«صفیه صالح» (Safia Saleh) از جمله نویسندگانی است که با انتشار کتاب «اسلام‌هراسی» در سال ۲۰۲۱ تلاش کرد که دید نوجوانان و خانواده‌های آنان را نسبت به اسلام‌هراسی در جامعه اروپا باز کند. این کتاب که به تازگی وارد آلمان شده است به خوبی نشان می‌دهد که گسترش تفکرات ضداسلامی در اروپا در میان نوجوانان می‌تواند چه عواقبی در بر داشته باشد.

این کتاب ۳۲ صفحه دارد و به زبان انگلیسی به رشته تحریر درآمده و در سایت «آمازون»، بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کتاب در جهان معرفی شده است.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار